Hej gott folk! Jag har massa rafs jag vill sälja bort billigt för jag fiskar inte längre. Och jag uppskattar om folk inte prutar då jag tror jag säljer allting väldigt billigt! Vill bara bli av med skiten!!!!
Följande säljes...
Fladen flytoverall - lite använd - 700:- ( storlek Medium ) (1680:- nypris)
Massor med olika flöten - många oanvända - 500:- för rubbet!
Flambeau spötub. Kan låsas och göras riktigt lång. Perfekt för flygresor. 400:-
En oanvänd flyting med pump och simfenor - 800:- ( V-shape )
Korum oanvänd mindre avkrokningsmatta - 200:-
Fox camo värsting digitalvåg helt oanvänd! Kostar 2000:- och går inte att få tag på längre i camo vad jag vet. Jag vill ha 1500:- för den
Jag har ett FOX Matrix 3lbs karpspö i jättegott skick med till salu för en tusenlapp. Endast använd en gång och har dragit upp en torsk på 16kg i norge.
__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________
Jag orkar inte mail och det är INTE LÖNT ATT NI SKRIVER PM här tack! Ring upp mig om du vill köpa nåt!!
Saker kan skickas efter överenskommelse. (Helst inte spötuben tack!)
Mvh Paul / 0709-426342
Följande säljes...
Fladen flytoverall - lite använd - 700:- ( storlek Medium ) (1680:- nypris)
Massor med olika flöten - många oanvända - 500:- för rubbet!
Flambeau spötub. Kan låsas och göras riktigt lång. Perfekt för flygresor. 400:-
En oanvänd flyting med pump och simfenor - 800:- ( V-shape )
Korum oanvänd mindre avkrokningsmatta - 200:-
Fox camo värsting digitalvåg helt oanvänd! Kostar 2000:- och går inte att få tag på längre i camo vad jag vet. Jag vill ha 1500:- för den
Jag har ett FOX Matrix 3lbs karpspö i jättegott skick med till salu för en tusenlapp. Endast använd en gång och har dragit upp en torsk på 16kg i norge.
__________________________________________________ __________________________________________________ _______________________________
Jag orkar inte mail och det är INTE LÖNT ATT NI SKRIVER PM här tack! Ring upp mig om du vill köpa nåt!!
Saker kan skickas efter överenskommelse. (Helst inte spötuben tack!)
Mvh Paul / 0709-426342