Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Öppningsvecka hos beten.nu
Collapse
X
-
Smart drag.. har två och är sjukt nöjd!!
Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägghehe beställde en amb predator i morse strax efter 10 tiden
Kommentera
-
SimpZeN
Så fort jag såg det erbjöd jag mig att diska,laga mat och städa resten av året för sambon om jag fick köpa den xDUrsprungligen postat av Rullknäckarn Visa inläggSmart drag.. har två och är sjukt nöjd!!
Tänkte att beställer jag så tidigt som möjligt är den nog inte slut:p dessutom kör jag högervevat så dom åker väl inte lika snabbt, men finns kanske i färre exemplar:P
Kommentera
-
Du är ju galen, DISKA, LAGA MAT, STÄDA RESTEN AV ÅRET ? ? ? ? ?Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inläggSå fort jag såg det erbjöd jag mig att diska,laga mat och städa resten av året för sambon om jag fick köpa den xD
Tänkte att beställer jag så tidigt som möjligt är den nog inte slut:p dessutom kör jag högervevat så dom åker väl inte lika snabbt, men finns kanske i färre exemplar:P
fan inget mer fiske det här året för dig alltså, lider redan med dig.
Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]
Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]
Kommentera
-
SimpZeN
haha :P blir kanske 1-2 turer till bara iaf, sen blir det nog dessvärre att lägga grejorna på hyllan ett tag å gräma sig över all disk xDUrsprungligen postat av axe Visa inläggDu är ju galen, DISKA, LAGA MAT, STÄDA RESTEN AV ÅRET ? ? ? ? ?
fan inget mer fiske det här året för dig alltså, lider redan med dig.
Kommentera
-
Jag beställde en ambassadeur 4600 c3 så fort jag fick mailet. Ett sånt erbjudande kan man ju inte missa. Funderade på en sorön s men sen tänkte ja lite längre. En c3a kan jag ju serva o skruva isär själv o serva o trimma. Det går inte riktigt lika lätt med en haspel ju.Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
-
SimpZeN
Haha, jag var ju så seg på att köpa mig en rulle xD stod å vela mellan att spara till en predator eller köpa mig en pro rocket alternativt Recorden,Ursprungligen postat av Reitmond Visa inläggPredatorn e jag sugen på. aaarhg.. vaffan kör de rea nu för?
Köpte precis ny rulle. Dock ingen Predator. Jaja, får bli ngn annan dag.
Var riktigt nära att köpa en record 50, men sen tänkte jag " Fan att den tar så lite lina" så blidde inget, å folk klaga på att raketen var oergonomisk att palma.
Gått å små surat för att jag missade Beten.nu's förra rea då dom hade predatorn för 1849kr, men men i slutändan så löste det sig skit fint istället
bara den inte är slut nu då >.<
Men men beställde redan vid 11,08 idag dessutom högervevad så hoppas!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Nitoligger bara och samlar damm så om någon behöver en fin gavel är det bara att hotja till, enklast på...1 Foto
-
Kanal: Säljes - Fiskesnack.com
2026-02-14, 13:48 -
-
av HobbyholgerSuttit på en Bålstatrailer 1350. Finns i Spånga men kan transporteras mot Linköping. 500kr4 Foton
-
2025-10-14, 07:17 -
-
av JohnnyHSuperfint Winston Boron III LS 8 fot klass 4 med "skeleton" reel seat. Spöet är i så gott...1 Foto
-
2025-09-16, 17:42 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Karlminator, 2015-04-05, 20:45
|
8 svar
5 920 visningar