Scandica 420 Vertical PRO - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Scandica 420 Vertical PRO

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Förstår inte att så många "vågar" ta en rövare o beställa en båt/motor som kan bli den sämsta affären någonsin för de inblandade.

Var själv intresserad tills jag insåg att de bara gissade hur båten skulle gå med en 20 hästare.
    De dom gjorde var slänga på 40hk Yamha på båten som är reggad för "minns inte".25-30hk
    De gjorde alltså visningar i firmans syfte om hur bra båten gick, visade på youtube med en på tok för stor motor. Hur vågar man handla ett kitt på båt/20hk motor då.
    Vet ni nått som jag har missat?
    När man bad dom göra testet med 20hk = den motor som tydligen ska passa bäst, då gick en 20hk inte att frambringa.

Kommentera

Jag har sett båten gå med 20hk, och efter ett enkelt samtal har jag både fått titta och köra en demo båt. kan säga att där inte är några konstigheter med denna båt & det är grymt mycket båt för pengarna. jag själv skulle aldrig köpa något för nästan 30000 utifrån en bild bara.

Kommentera

Själv såg jag aldrig båten med en 20hk, så jag köpte en annan båt.
        Funkar den bra så är det ju perfekt.

Kommentera

Ursprungligen postat av K.B Visa inlägg
          Förstår inte att så många "vågar" ta en rövare o beställa en båt/motor som kan bli den sämsta affären någonsin för de inblandade.

Var själv intresserad tills jag insåg att de bara gissade hur båten skulle gå med en 20 hästare.
          De dom gjorde var slänga på 40hk Yamha på båten som är reggad för "minns inte".25-30hk
          De gjorde alltså visningar i firmans syfte om hur bra båten gick, visade på youtube med en på tok för stor motor. Hur vågar man handla ett kitt på båt/20hk motor då.
          Vet ni nått som jag har missat?
          När man bad dom göra testet med 20hk = den motor som tydligen ska passa bäst, då gick en 20hk inte att frambringa.
          Intressant!
          Iofs har jag inte betalat båten och kommer inte göra det fören den ligger på min kärra.
          Sen tycker jag att det ska vara riskfritt att beställa från Sveriges kanske mest välsorterade sportfiskebutik, men börjar bli skeptisk.
          Senast ändrad av msjodin; 2014-05-27, 17:41.

Kommentera

Hej!

jag har oxå beställt en från OFC men missade att få i första leveransen. De säger att dem väntar på svar från fabriken ang datum när nästa leverans kommer hem.
            Såg båten på vertikal mästaren och tycker den verkar riktigt fin faktiskt. schysst insida med ett hyffsat snabbtskrov som är stadigt.

ligger en film på scandica of swedens facebook där en kund kör med 20 hk snurra.

bara båtarna kommer hem snart så tror jag att de kan vara riktigt bra, om de däremot skjuts längre och längre fram i tiden får nog båten det svårt att "slå igenom"
            Senast ändrad av stigge; 2014-05-27, 22:52.

Kommentera

Fick mail i början av denna veckan att de förväntade sig leverans i kommande vecka. så nu sitter man som ett barn på julafton...

Kommentera

Ursprungligen postat av Martin_Rees Visa inlägg
                Fick mail i början av denna veckan att de förväntade sig leverans i kommande vecka. så nu sitter man som ett barn på julafton...
                Goda nyheter!!!

Kommentera

Tjenare

Mailat till dem igen får se om jag får någon :-)
                  Börjar känns långt tills dess tyvärr.

Kommentera

Några nyheter?

Kommentera

Var hos scandica ullared idag och han sa att de lastade av några båtar där, resten var på väg upp till OFC, så lite goda nyheter...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Mikael, 2009-06-06, 21:18
                      13 svar
                      10 869 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup