Hejsan!
Är det någon mer än jag som använder Insight Planner och som har problem med att den kraschar hela tiden?
Så fort jag öppnar en karta skapad med t.ex. IG, så kraschar programmet FugAt5.exe (som anropas av IP) och kartfilen man försökt öppna visas inte korrekt.
Jag har provat med både Win7 64-bit och Win8.1 64-bit. Jag läste någonstans på nätet att det kunde vara just det som är problemet, att jag kör 64-biitars Windows. Kan det stämma? Jag har skickat felanmälan till Navico för snart en månad sedan, med påminnelse för 2 v sedan, men fortf inget svar.
Nån som har förslag på lösning?
Är det någon mer än jag som använder Insight Planner och som har problem med att den kraschar hela tiden?
Så fort jag öppnar en karta skapad med t.ex. IG, så kraschar programmet FugAt5.exe (som anropas av IP) och kartfilen man försökt öppna visas inte korrekt.
Jag har provat med både Win7 64-bit och Win8.1 64-bit. Jag läste någonstans på nätet att det kunde vara just det som är problemet, att jag kör 64-biitars Windows. Kan det stämma? Jag har skickat felanmälan till Navico för snart en månad sedan, med påminnelse för 2 v sedan, men fortf inget svar.
Nån som har förslag på lösning?
Kommentera