Innan man har hunnit lista ut hur det där ska funka har man tappat lusten att leva. Bättre att lägga tiden på fiske, tills tillverkare av lod och kartor kan leverera en modern lösning på att dela data direkt från båten utan en massa krångel med appar och sd-kort och kryptiska produktnamn med oklara användningsområden.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Navionics SonarChart Live
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av holden Visa inläggInnan man har hunnit lista ut hur det där ska funka har man tappat lusten att leva. Bättre att lägga tiden på fiske, tills tillverkare av lod och kartor kan leverera en modern lösning på att dela data direkt från båten utan en massa krångel med appar och sd-kort och kryptiska produktnamn med oklara användningsområden.
Hahahaha, jag gillar ju att pilla på sånt.
Men misstänker att min Android inte längre går att ställa in så den tar Wi-Fi - Com för en del och 4G internetuppkoppling.Ingen fisk är chans för fisk.
https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/
Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
https://www.youtube.com/user/jurgenjons
Kommentera
-
SC Live på på plotteren er bare "ditt". Det kan ikke deles uansett om du vil.Ursprungligen postat av Ike Visa inläggHej,
Blir allt man loggar med Sonarchart Live publikt eller blir det bara publikt om man kör Navionics Boating på telefon/surfplatta samtidigt som man loggar?
Mvh
Ike
SC Live på mobil/ nettbrett blir offentlig på den måten at Navionics vil oppdatere sitt eget Sonarchart med dine logger. Men akkurat slik live-loggingen ser ut på din mobil er bare ditt. Innen Navionics har behandlet dine data og interpolert mot eksisterende data så ser resultatet som regel ikke ut slik det gjør på din mobil.
Kommentera
-
TackUrsprungligen postat av Team Colibri Visa inläggSC Live på på plotteren er bare "ditt". Det kan ikke deles uansett om du vil.
SC Live på mobil/ nettbrett blir offentlig på den måten at Navionics vil oppdatere sitt eget Sonarchart med dine logger. Men akkurat slik live-loggingen ser ut på din mobil er bare ditt. Innen Navionics har behandlet dine data og interpolert mot eksisterende data så ser resultatet som regel ikke ut slik det gjør på din mobil.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Ladda upp social map till Lowrance Eagleav FasslVet inte om jag är dålig på att leta men jag hittar inget om att ladda upp social maps i manualen....3 Foton
-
Kanal: Elektronik
2026-01-19, 15:14 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av nivv, 2025-04-10, 15:27
|
14 svar
548 visningar