Ja svenska fins i inställningar.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lowrance HDS-5
Collapse
X
-
Kolla upp detta företaget i UK Jag köpte mit HDS5 därifrån.
Levererat till dörren på ett par dagar :-) Funkade klockrent för mig.... everything else is baitfish.
Kommentera
-
En ren taktisk fundering. Varför satsa på ett kombilod i storlek 5 tum? En splitscreen är ju supersmått. Är det inte ekolodsegenskaperna som utmärker sig i HDSenheterna? Så jag skulle köpt ett rent ekolod av HDS5 och behålla/satsa en fristående GPS enhet.Jag tycker, alltså finns jag.
Jag fiskar, alltså lever jag.
Kommentera
-
Nej där har du helt fel möjligen om de bryr sej och har kunnandet kommer de påpeka att du är ute och cyklar här, de får leveranser för försäljning inom USA skulle det visa sej att grejorna är USA only och du/dem inte har vetskapen står du där med tvättad hals innan köp se till att grejorna funkar även här din skyldighet förutsätt inget! lovar mvhUrsprungligen postat av Magnus Lindström Visa inläggMan kan välja meter, fot osv, Man beställer ju den till sverige, så inte fan skickar dom någon Usa model som bara skulle funka eller vara anpassad för jenkare?
Det är ju inte nån lite ruffel & båg firma, det är ju ändå Lowrance, klart grejjerna funkar.
(annat om du har SÄKRA informationer då)Senast ändrad av TAMTAM; 2009-11-24, 18:25.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Begåvat, för ekolod räcker 5tum utmärkt plottern kan inte bli för stor helt enkelt speciellt i svåra vatten som Stockholms skärgård exv.Ursprungligen postat av ÅsikteN Visa inläggEn ren taktisk fundering. Varför satsa på ett kombilod i storlek 5 tum? En splitscreen är ju supersmått. Är det inte ekolodsegenskaperna som utmärker sig i HDSenheterna? Så jag skulle köpt ett rent ekolod av HDS5 och behålla/satsa en fristående GPS enhet.
Dock ska jag tillägga i mindre svåra vatten räcker också mindre skärmar iaf min åsikt desto mer besvärligt och hög fart desto större skärmar vad gäller GPS. lycka tillI hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Ladda upp social map till Lowrance Eagleav FasslVet inte om jag är dålig på att leta men jag hittar inget om att ladda upp social maps i manualen....3 Foton
-
Kanal: Elektronik
2026-01-19, 15:14 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av nivv, 2025-04-10, 15:27
|
14 svar
512 visningar