Haswing Cayman Helmsman GPS frontmonterad elmotor - Recensioner och montering - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Haswing Cayman Helmsman GPS frontmonterad elmotor - Recensioner och montering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Följer tråden med stort intresse, är också i tagen att köpa en motor, och man undrar ju om man gör bort sig med att köpa denna "billiga".

    Kommentera


    • joens din rabattkod "JJ" fungerar inte längre

      Hur som, jag kommer beställa en version 1.5 från danska butiken aquarib, de lämnar dessutom 24mån garanti mot drev.se som bara lämnar 12 månader, och de säljer version 1.4.

      Min nya båt som jag beställt från mojoboats kommer nog inte förens i Augusti, så det dröjer innan jag återkommer med vad jag tycker om den. Men jag handlar nu, gissar att priserna kommer gå upp här under sommaren pga av världsläget.

      Kommentera


      • Jag köpte den senaste versionen från drev på black friday och har hunnit köra ett par pass nu.

        Känns robust och ankringen har fungerat väldigt bra än så länge.

        Sprinten för snabbfästet var något för litet så det finns lite glapp där även om själva snabbfäste sitter som berget. Lösningen är att dra på lite eltejp på sprinten så funkar det kanon

        Kommentera


        • Någon som har version 1.05 (den senaste antar jag) och som har hunnit hårdtesta den? Tänker om det är värt att köpa en sådan eller om den funkar sisådär med ankringen via fjärr osv. Det är ju ändå halva priset jämfört med en kota

          Skitfiske!

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av Mackan4 Visa inlägg
            Någon som har version 1.05 (den senaste antar jag) och som har hunnit hårdtesta den? Tänker om det är värt att köpa en sådan eller om den funkar sisådär med ankringen via fjärr osv. Det är ju ändå halva priset jämfört med en kota

            Skitfiske!
            Jag själv har inte testat den, men efter mycket YouTube tittande hittade jag denna video från Finland, där man visar ankringen i 8-14m/s, jag vet inte hur samma båt hade betett sig med en Motorguide eller Minn Kota, men jag tycker det ser väldigt bra ut.
            https://www.youtube.com/watch?v=uo1C...st=WL&index=19

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Zoux Visa inlägg

              Jag själv har inte testat den, men efter mycket YouTube tittande hittade jag denna video från Finland, där man visar ankringen i 8-14m/s, jag vet inte hur samma båt hade betett sig med en Motorguide eller Minn Kota, men jag tycker det ser väldigt bra ut.
              https://www.youtube.com/watch?v=uo1C...st=WL&index=19
              Ser onekligen spännande ut, om jag lägger en beställning så återkommer jag med en recension så fort jag testat!

              Kommentera


              • Zoux Hej Zoux, Har du beställt av Aquarib och hur har det gått? Funderar själv på att köpa en elmotor från dem men vet inte något om hur pålitliga de är att handla av.

                Ursprungligen postat av Zoux Visa inlägg
                Hur som, jag kommer beställa en version 1.5 från danska butiken aquarib, de lämnar dessutom 24mån garanti mot drev.se som bara lämnar 12 månader, och de säljer version 1.4.

                Kommentera


                • Ursprungligen postat av Dagge. Visa inlägg
                  Zoux Hej Zoux, Har du beställt av Aquarib och hur har det gått? Funderar själv på att köpa en elmotor från dem men vet inte något om hur pålitliga de är att handla av.
                  Dagge, det har tagit lite längre tid med leverans än vad jag är van vid internethandel, men den kommer ju från annat land. Hursomhelst så ska jag få den utkörd imorrn, återkoppla huruvida det är stenar i leveransen eller en motor

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av Zoux Visa inlägg

                    Dagge, det har tagit lite längre tid med leverans än vad jag är van vid internethandel, men den kommer ju från annat land. Hursomhelst så ska jag få den utkörd imorrn, återkoppla huruvida det är stenar i leveransen eller en motor
                    OK Zoux, jag väntar med spänning och hoppas på det bästa. :-)

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av Dagge. Visa inlägg

                      OK Zoux, jag väntar med spänning och hoppas på det bästa. :-)
                      Dagge Nu har jag fått min motor, allt med leveransen stämde, så det är bara att handla på från Danmark. De har ju dessutom fått väldigt högt betyg från deras lokala Trustpilot. Nu har jag motor men ingen båt :-)

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Flodström, 2010-01-21, 18:03
                      51 svar
                      6 902 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Flex
                      av Flex
                       
                      Startad av karlers, 2013-05-19, 11:18
                      6 svar
                      5 530 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg karlers
                      av karlers
                       
                      Startad av Angbom, 2015-03-18, 14:09
                      24 svar
                      10 312 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sirre9
                      av Sirre9
                       
                      Startad av rubby, 2016-02-17, 13:01
                      10 svar
                      3 406 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Maxxim
                      av Maxxim
                       
                      Startad av Palmen1974, 2016-02-26, 23:51
                      9 svar
                      1 887 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg DavidFelmeri  
                      Arbetar...
                      X