Vilken trailer? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken trailer?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

det finns
    ring spånga släpet där köpte jag min
    osett mitt i vintern
    vaggan i bak är juster bar efter behov
    man flyttar gummi hjulen efter båt å skrov form !
    JERK ÄR ETT DYRT TRÄSK Å FASNA I
    <iframe src="http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fp latform&amp;width=292&amp;colorscheme=light&amp;sh ow_faces=true&amp;stream=true&amp;header=true&amp; height=427" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:292px; height:427px;" allowTransparency="true"></iframe>

Kommentera

Ursprungligen postat av uppsalakille Visa inlägg
      REKO
      finns ingen annan som är lika bra som den
      har alltid båten på släp då det ska fiskas
      alltså en 50 gånger per lägger jag i å tar upp
      inga problem alls
      och har då alldrig märkt att båten studsar då den är lastad
      men förstår om är slarvig med att spänna kan det säkert vara så med luft gummi hjulen
      NU till det bästa det är så skönt å se alla som ligger på marken å ska dit rampen till lysena
      slipper ju det efter som på rekon siter dom på skärmarna!
      har reko 1718 700kg eu klockren!
      Säjler du reko eller? .
      Visst det är väl en bra trailer, men är nog inte bättre(eller kanske inte heller sämre?) än nån av dom andra större och populärare märkena (Fogelsta, bålsta, tiki mm..) Personligen så gillar jag stadigare grejer med V drag.

Gick inte att anpassa kompisens reko till en ryds 430 GT. För stora luftgummihjul bak. vid max nerfälda så fick inte kölen kontakt med kölrullarna. Gick åt att byta till mindre hjul.

Gillar verkligen vår fogelsta. Kan ju intyga att 200 kilo överlast inte påverkar gången det minsta.
      kan hålla med om att det är smidigt med lysena på skärmen. Men föga praktiskt om båten på grund av storleken skymmer hjusen. Gör liksom ingen nytta då.

Men men det är ju min personliga åsikt.

Kommentera

Har haft en TK Bt650 i 1½ år nu och är ruskigt nöjd. Har den till en Buster RS med 40 hästars 2-takt.

Kommentera

Vilken trailer?

Selco 18 utombordare honda 75hk tank 70L. Vet ej vad båten kan väga någon som kanske vet?
          Skulle behöva få tag i en trailer som funkar till den. Måste jag ha en 1000 trailer?
          Ska man helst ha mjuka gummihjul på den då?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Arbetar...
          X