Tjenare.
Funderar på att köpa en reko 650 eu trailer till min ryds 405 av en god vän.
Men trailern är så satans jävla lång, skär som ett elände i kurvorna. Är desutom jävligt fundersam över om jag kan ta mig ner för min korta/branta gargeupfart utan att bli hängande
.
Känns utan att ha mätt på den som det utan vidare skulle gå att korta av dragstången en meter. Har en känsla av att den är nån extra lång historia. Tornet sitter idag cirka 1,5 meter från handsken och han utan vidare flyttas bak 5 dec till.
Är ju bara en 4 kantsprofil med 2 hål borrade till att fästa handsken med + elkabln som löper inuti.
Finns det några risker med ett sånt ingrepp, förutom det uppenbara att den kanske inte slinker genom besiktningen om det updagas?
Men gör man det snyggt lär det inte synas för 5 öre + att den förmodligen skulle bli jävligt mycke smidigare.
alla synpunkter är intresanta!!
Mvh Mikko
Funderar på att köpa en reko 650 eu trailer till min ryds 405 av en god vän.
Men trailern är så satans jävla lång, skär som ett elände i kurvorna. Är desutom jävligt fundersam över om jag kan ta mig ner för min korta/branta gargeupfart utan att bli hängande
.Känns utan att ha mätt på den som det utan vidare skulle gå att korta av dragstången en meter. Har en känsla av att den är nån extra lång historia. Tornet sitter idag cirka 1,5 meter från handsken och han utan vidare flyttas bak 5 dec till.
Är ju bara en 4 kantsprofil med 2 hål borrade till att fästa handsken med + elkabln som löper inuti.
Finns det några risker med ett sånt ingrepp, förutom det uppenbara att den kanske inte slinker genom besiktningen om det updagas?
Men gör man det snyggt lär det inte synas för 5 öre + att den förmodligen skulle bli jävligt mycke smidigare.
alla synpunkter är intresanta!!
Mvh Mikko
.
Kommentera