Det närmar sig - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Det närmar sig

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Det närmar sig

Hur ser det ut för er när det gäller havsörings premiären?
    Själv så har man börjat titta igenom flugasken kolla linan och spöt.

Skall ner till Laholm och fiska havsöring i mitten i mars. var där förra året utan större tur men,men skam den som ger sig.

hej!

håller åxå på å kollar igenom mina grejer, har köpt nytt spö å rulle å nya vadare så ja e rätt sugen på att få komma ut å prova grejerna. men än så länge får badkaret användas till test av vadarna å tjejen få leka fisk... sen ser ja att flugasken å drag asken behöver fyllas på. har även tatt ledigt från jobbet den 1-3 april, men det hade väl ni redan räknat ut.........

//fredrik
    BIFF?? ME´LÖK. PASSERA

Kommentera

Var ute för några veckor sedan det blev dock en kort tur, kall vind för tunna kläder (glömde mössa och avklippta fingervantar) och isflak som drev in.. Att sedan skjutlinan trasslade som aldrig förr gjorde inte saken bättre. Jag testade Rios slick shooter som nog krävde minst en timme blötläggande innan det var läge att använda den iaf i minusgrader (verkar känsligare än linkline och guidelines flata shooting lines). Jag längtar dock efter nästa tur med mer fisk, värme och mindre is!

Kommentera

Jajemänn

Helt rätt!

Nu är det inte långt kvar. Har knutit en del flugor men fler skall det bli.. Snart blir det att gå igenom utrustningen helt. Det är dock en helg kvar av rävjakten så en viss fördröjning kan ske

Sen blir det fiska av!!!!!!!!!!!!!!

Abbe

Kommentera

nytt Harvestspö är beställt, kommer nog på onsdag. Sen på fredag bär det av till norra Öland för HÖ fiske. Ska bli kul, inte varit där tidigare.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
          0 svar
          156 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Jimmykay  
          Arbetar...
          X