Någon som vill ta hand om "flugfiske tävlingen för nybörjare" i år? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som vill ta hand om "flugfiske tävlingen för nybörjare" i år?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Någon som vill ta hand om "flugfiske tävlingen för nybörjare" i år?

Skulle vara skönt om någon tog hand om den i år iaf. Så att jag får ta ett brake. Regler etc. finns ju under tävlings avdelningen om du kollar litet där.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

132 visningar och ingen som är intresserad? Trist.

Kommentera

Alla bor inte i eller nära Sjöbo eller där tävlingen ska hållas.

Jag har en vana att kolla alla trådar, och nu har jag spanat in tråden 2ggr så ta det inte så utan rätt man/kvinna har nog bara inte sett din förfrågan.

Hoppas det löser sig så du kan pusta ut.

Kommentera

Man kan bo var som helst.
        Tävlingen är inom sverige.
        Jag har mina töser att ta hand om 1,5 och 3 år så jag hinner inte.
        A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Jag förstår det Jörgen. Med småttingar i huset så blir det ju ont om tid för annat.

Kommentera

kanske kan ta ett sabbatsår och vila helt enkelt, om ingen villig dyker upp.

Har själv en grabb på 3 år, hundkoja som ska restaureras och långsemester planerat, så tiden min är väldigt begränsad
            FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
            SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Jag får väl ta hand om tävlingen i år också då. Men hoppas att någon annan är villig att hålla i spakarna nästa år i stället.

Tänker senare lägga starten till 1:a maj dock så att det blir litet mer rättvist med tävlings längden för folk längre uppåt landet. Och som vanligt avslutning på den den 14:e september då frednings tiden för Öringen infaller den 15:e

4 1/2 månads tävlings tid borgar ju ändå för att alla deltagare ändå har gott om tid att fiska en hel del.

Lägger upp anmälning och regler litet längre fram i denna månad under tävlings sektionen. Ska ju jaga sponsorer också.
              Senast ändrad av Jock Scott; 2014-03-06, 11:46.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Jag, Sture, 2025-02-16, 20:20
              1 svar
              343 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Okoun
              av Okoun

Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
              0 svar
              135 visningar