Där har det nog lugnat sig en del med rusningen av fiskare eftersom premiären var förra helgen. Och att folk har hunnit fiskat av sig litet till under de senaste vecko dagarna.Tog min premiär båge där i går på en vit marabou streamer #8. Ingen bamse till fisk. Den vägde straxt över kilot, men är det första fisken för i år så..... Men det finns ju betydligt större exemplar.
Lämna en kommentar: