Sommar igen...nuu - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sommar igen...nuu

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sommar igen...nuu

Nu är jag less på den här sk. vintern (en förb*** lång höst enligt mig) som är här nere, så nu får det bli sommar igen så man får ta sig ut och svinga flugspöt, känner redan att abstinensen börjar ge sig tillkänna..
    If we continue to do things as we have always done them, we can only expect to get the results we always have!

Ursprungligen postat av icax
    Nu är jag less på den här sk. vintern (en förb*** lång höst enligt mig) som är här nere, så nu får det bli sommar igen så man får ta sig ut och svinga flugspöt, känner redan att abstinensen börjar ge sig tillkänna..
    Varför inte svinga flugorna året runt?
    sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av icax
      Jag nöjer mig med att datumet hoppar fram till 1 Januari så att man kan påbörja sina försök efter havsöringen igen.

Kommentera

Jo den 1:a närmar sig med stormsteg. Hoppas det blir lite mildare då bara.

Kommentera

Flugbindning är en ypperlig sysselsättning när det fryser i spööglorna!
          C&R ???
          Det gäller väl bara dom som får något och använder krokar utan hulling?

Kommentera

nu är sommaren snart här, bara några veckor kvar
            /Lazinko

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av fiskaren!, 2010-02-26, 20:27
            29 svar
            3 260 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg s1lvertungas  
            Arbetar...
            X