Jag köpte filmen för några dagar sedan på Fiske & Fiskar i Malmö.
Filmen är en av de absolut bästa fiskefilmer jag har sett, massor av action, hugg, figther och landing av riktigt stor multe på fluga.
Man får massor av tips på, hur att fånga den supersvåra multen av filmens huvudperson, som verkligen kan det där med att fånge multe på fluga. Samtidigt som filmen förmedlar äkta fiskeglädje. Ibland tror man att man står vid sidan om, man riktigt sugs med i i filmen och fiskeglädjen.
Bara det var sommar snart så man kan komma ut och prova.
Jag vet att filmen också kan köpas på Wittlock i Halmstad.
Jag köpte filmen för några dagar sedan på Fiske & Fiskar i Malmö.
Filmen är en av de absolut bästa fiskefilmer jag har sett, massor av action, hugg, figther och landing av riktigt stor multe på fluga.
Man får massor av tips på, hur att fånga den supersvåra multen av filmens huvudperson, som verkligen kan det där med att fånge multe på fluga. Samtidigt som filmen förmedlar äkta fiskeglädje. Ibland tror man att man står vid sidan om, man riktigt sugs med i i filmen och fiskeglädjen.
Bara det var sommar snart så man kan komma ut och prova.
Jag vet att filmen också kan köpas på Wittlock i Halmstad.
Jag blev faktiskt lite besviken på filmen efter att ha hört så mycket bra om den. Dom hade fokuserat för mycket på att filma fighter och för lite på teknik & utrustningsdelen. Gillade inte heller när han mosade huvudet på en multe med en stor sten efter någon minut på land. Han tycktes helt sakna respekt för sina fångster, ska en fisk behållas ska man ta kål på den direkt och inte posera med den först...
Kommentera