Lämnar forumet. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lämnar forumet.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Lämnar forumet.

Hej!

Jag drar mig ur forumet nu och på obestämd tid. Känner att jag har gjort mitt här efter mer än 8 år. Och har inte mycket mer vettigt att bidra med längre.

Dessutom, så har flugfiske sektionen mer eller mindre gått i träda sedan våren mycket tråkigt nog. Hoppas att det dyker upp folk som kan sätta fart på den regelbundet snart igen.

Och jag känner också att jag kanske har brett ut mig allt för mycket på denna sektion den sista tiden? Och kanske snarare har blivit en belastning än en tillgång på denna forum sektion under den sista tiden.

Så ha det så gott allihop och skitfiske på er i framtiden!
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Jag tycker du har skrivit många läsvärda inlägg!

Kommentera

Du kommer vara grymt saknad här
      Även om jag blivit lite av en "gäddfiskare" sista året så har jag inte släppt flugfisket
      Alltid lika trevligt att läsa dina tips och rekommendationer just för flugfisket

Jag hoppas att du kommer tillbaka fort för du behövs här med all din kunskap

Mvh
      Din flugfiskebror
      Classe
      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
      Flugfiske är en Livs-stil
      2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Hej fiskebroder.
        Aldrig bra när ett forum/sammanhang blir för enkelriktat eller uniformt. Fokus senaste åren har gått väldigt mycket mot gäddfiske i olika former - inget fel i det men trist om det sker på bekostnad av att andra fiskeinriktningar "dör ut/klingar av". Min uppfattning är att en mångfald på alla områden bidrar till en större kunskap och förståelse. Hoppas bara att du tar en timeout och återkommer när du fått suget tillbaka.
        Annars får jag titta på fotot av dig som hänger inne på Wittlocks " gubbdagis ". Tack för kloka ord - välkommen tillbaka.
        Peter B

Kommentera

Jag har aldrig flugfiskat och kanske kommer jag aldrig att göra det, men jag har uppskattat att läsa dina inlägg ändå.
          Jag kommer sakna dig här

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
            Hej!

Jag drar mig ur forumet nu och på obestämd tid. Känner att jag har gjort mitt här efter mer än 8 år. Och har inte mycket mer vettigt att bidra med längre.

Dessutom, så har flugfiske sektionen mer eller mindre gått i träda sedan våren mycket tråkigt nog. Hoppas att det dyker upp folk som kan sätta fart på den regelbundet snart igen.

Och jag känner också att jag kanske har brett ut mig allt för mycket på denna sektion den sista tiden? Och kanske snarare har blivit en belastning än en tillgång på denna forum sektion under den sista tiden.

Hej Göran "Jock Scott" Andersson;

Det är du som personligen varit flugfiskesektorn här på Fiskesnack...

Tack för allt du skrivit om flugfiske!
            Old Firehand

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
              Hej!

Du har definitivt inte varit någon belastning , tvärtom tror jag att många flugfiskare har njutit av dina inlägg .

Jag har åtminstone gjort det fast flugfiske inte är mitt intresse utan barnbarnets .

Genom att följa dina tips och råd har mitt barnbarn fått över 50 lagliga öringar på hembundna flugor i år , med en topp på dryga 3 kilo , dessutom har han fått harr , id , stäm , abborre , röding och regnbåge på sina flugor .

Du har mycket att vara stolt över
              Senast ändrad av Sälstryparn; 2017-11-30, 16:02.
              Spiggpimplare

Kommentera

Du kommer att vara saknad på fler ställen än bara flugfiskesektionen, Vem ska vi tjöta spel och musik med nu??

Ha det så gott nu och hoppas du får en god fortsättning utan oss

Kommentera

Jag flugfiskar inte heller men ser att du ständigt bidrar och hjälper de som är nya inom flugfisket. Hoppas att du snart är tillbaka!
                  http://enamatorfiskare.blogspot.se
                  Instagram enamatorfiskare

Kommentera

Det var väldigt sorgligt att höra. Kommer verkligen att sakna dina inlägg, Tack för all din kunskap och historier från livet som du delat med dig av! Din passion för flugfiske, musik,gitarrspel, mm , har engagerat mig att vara med på detta forumet. Hoppas vi ses vid Björkadammen någon gång isommar eller varför inte på något annat forum.
                    Senast ändrad av Red Tag; 2017-11-30, 18:16.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Jag, Sture, 2025-02-16, 20:20
                    1 svar
                    343 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Okoun
                    av Okoun

Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
                    0 svar
                    135 visningar