Lämnar forumet. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lämnar forumet.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ArcticDreamer
    replied
    Va trist! Älskar flugfiske även om jag är en noob på det!

Lämna en kommentar:

• Nörre_
    replied
    Har läst väldigt många inlägg av dig,+ att du har gett mig många fina tips dom stunderna ja lägger på flugfisket.
    Blir helt klart en stor förlust för forumet.
    Hoppas du kommer tebax!!
    Mvh Nörre

Lämna en kommentar:

• Matte77
    replied
    Jag har läst här nästan dagligen sedan starten och du är en av de mest läsvärda skribenten fiskesnack som funnits här genom åren.
    Hoppas du kommer tillbaka, för sådana som du som vill dela med sig av sin kunskap behövs verkligen!

Denna tråden har hjälpt mig mycket i mina försök att lära mig flugfiska, tackar för den!

Lämna en kommentar:

• Squadron
    replied
    Du har alltid funnits här, och du skall alltid finnas här. Du var en av de som hjälpte mig in i flugfisket! I val av utrusning osv.

Lämna en kommentar:

• Gössermann
    replied
    Jag kommer också att sakna dig, särskilt våra musikaliska utbyten på forum Vilken låt. ...
    På återseende

Lämna en kommentar:

• volvo51
    replied
    Du MÅSTE komma tillbaka.
    Även om jag inte skriver så mycket,så läser jag,

Lämna en kommentar:

• Jock Scott
    replied
    Tack så väldigt mycket allihop! Jag blev riktigt rörd när jag läste vad ni har skrivit. Får se till nästa vår om jag ev. börjar att lägga näsan i blöt här igen?

Ha en fin vinter nu hela gänget med tillhörande jul och nyårs firande.!!!

Lämna en kommentar:

• Abramis Brama
    replied
    Ursprungligen postat av Plums Visa inlägg
    (och när jag skriver det här så börjar jag fundera på om ett forum bara för flugfiske-dårar kanske hade varit något..)

Lämna en kommentar:

• Plums
    replied
    Jag är dessvärre en av de flugfiskare som skrivit mindre och mindre under det senaste året. För mig har inte intresset svalnat, tvärtom så skulle jag kunna skriva en hel och skulle gärna vilja läsa ännu mer. I mitt fall har jag saknat och saknar diskussioner om flugfiske efter havsöring (i synnerhet på västkusten).

Med det sagt så vill jag poängtera att jag förstår varför du tar en paus Göran, att skriva majoriteten av allt innehåll inom din nisch utan att få någon fart på flugfiske-delen kan vara ett otacksamt arbete. Den kunskap du har delat med dig i dina inlägg håller hög kvalité och är otroligt informativ, den kommer jag och många med mig att sakna.

Tack för alla dina insatser för att främja flugfisket.

(och när jag skriver det här så börjar jag fundera på om ett forum bara för flugfiske-dårar kanske hade varit något..)

Lämna en kommentar:

• Bergman
    replied
    Dina inlägg och din kunskap är väldigt uppskattat bland många!

Ibland är det skönt att ta en paus från saker och ting. Du är hjärtligt välkommen tillbaka senare om suget återkommer

Ha det fint så länge!

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
0 svar
156 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Jimmykay  
Arbetar...
X