Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lämnar forumet.
Collapse
X
-
Har läst väldigt många inlägg av dig,+ att du har gett mig många fina tips dom stunderna ja lägger på flugfisket.
Blir helt klart en stor förlust för forumet.
Hoppas du kommer tebax!!
Mvh Nörre
Lämna en kommentar:
-
Jag har läst här nästan dagligen sedan starten och du är en av de mest läsvärda skribenten fiskesnack som funnits här genom åren.
Hoppas du kommer tillbaka, för sådana som du som vill dela med sig av sin kunskap behövs verkligen!
Denna tråden har hjälpt mig mycket i mina försök att lära mig flugfiska, tackar för den!
Lämna en kommentar:
-
Du har alltid funnits här, och du skall alltid finnas här. Du var en av de som hjälpte mig in i flugfisket! I val av utrusning osv.
Lämna en kommentar:
-
Jag kommer också att sakna dig, särskilt våra musikaliska utbyten på forum Vilken låt. ...
På återseende
Lämna en kommentar:
-
Du MÅSTE komma tillbaka.
Även om jag inte skriver så mycket,så läser jag,
Lämna en kommentar:
-
Tack så väldigt mycket allihop! Jag blev riktigt rörd när jag läste vad ni har skrivit. Får se till nästa vår om jag ev. börjar att lägga näsan i blöt här igen?
Ha en fin vinter nu hela gänget med tillhörande jul och nyårs firande.!!!
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Plums Visa inlägg(och när jag skriver det här så börjar jag fundera på om ett forum bara för flugfiske-dårar kanske hade varit något..)
Lämna en kommentar:
-
Jag är dessvärre en av de flugfiskare som skrivit mindre och mindre under det senaste året. För mig har inte intresset svalnat, tvärtom så skulle jag kunna skriva en hel och skulle gärna vilja läsa ännu mer. I mitt fall har jag saknat och saknar diskussioner om flugfiske efter havsöring (i synnerhet på västkusten).
Med det sagt så vill jag poängtera att jag förstår varför du tar en paus Göran, att skriva majoriteten av allt innehåll inom din nisch utan att få någon fart på flugfiske-delen kan vara ett otacksamt arbete. Den kunskap du har delat med dig i dina inlägg håller hög kvalité och är otroligt informativ, den kommer jag och många med mig att sakna.
Tack för alla dina insatser för att främja flugfisket.
(och när jag skriver det här så börjar jag fundera på om ett forum bara för flugfiske-dårar kanske hade varit något..)
Lämna en kommentar:
-
Dina inlägg och din kunskap är väldigt uppskattat bland många!
Ibland är det skönt att ta en paus från saker och ting. Du är hjärtligt välkommen tillbaka senare om suget återkommer
Ha det fint så länge!
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: