Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sorgligt!
Collapse
X
-
Har kommit på mig själv att inte kolla FS lika ofta efter ändringen av forumet. Känns tråkigt att vara gnällig men är väl bättre att vara ärlig. saknar knappen för "ny" så man kunde följa trådar på enkelt sätt. Nu är det väldigt yxigt. Vet att det lagts ner massor med tid så det kanske vänder.
- Gillar 1
-
Det är väl som flera säger, generellt har forumaktiviteten på internet minskat, eller åtminstone koncentrerats till facebook. Har man flera intressen är det ju enkelt att ha allt samlat på ett ställe så att man slipper rulla runt på en massa olika sidor för att hålla sig uppdaterad.
Lämna en kommentar:
-
Tycker oxå aktiviteten är mycket lägre här nu efter nya tråkiga nedgraderingen utan fotoalbum, folk som inte använder fb å instagram tyckte det nog va kul å bra att kunna lägga upp sina bilder på pb'n å finrullar m.m..
Lämna en kommentar:
-
Ja helt klart så känns det att aktiviteten är låg här, jag kopplade det delvis till nya FS men kanske är det snarare årstiden och FB som ligger bakom...
Lämna en kommentar:
-
Det gäller dom flesta forum skulle jag säga.
Man märker det speciellt på bilforum som är lite mindre, det är nästan bara aktivitet på forumens FB.
Lämna en kommentar:
-
Kanske är det generellt för fler forum? Upplever att även edge har mycket lägre aktivitet. Kanske har FB grupper tagit över en del av rollen forum hade förr?
Lämna en kommentar:
-
Jag får ta på mig lite av den skulden
Har varit gäddfiske för mig till 99% senaste 2 åren.
Men tog upp flugfisket igen i somras så skall väl komma igång igen till nästa år. Tycker oxå det är synd men håller med Cosmoz att det blivit mindre av allt tyvärr
här får vi bättra oss
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: