Tillbaka efter några år - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tillbaka efter några år

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Tillbaka efter några år

    Har varit borta från forumet under några år och tittar in för att se vad som hänt sedan sist. Undrar om de som var aktiva för några år sedan fortfarande är kvar på flugfiskeavdelningen? Speciellt många inlägg har inte gjorts som jag kan se och av profiler jag inte känner igen. Men kul att det inte är totalt stendött.

  • #2
    Välkommen tillbaka Anders! Vi får väl starta upp flugfiske avd igen .

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
      Välkommen tillbaka Anders! Vi får väl starta upp flugfiske avd igen .
      Du är kvar i alla fall. Tjohoo!
      Ja vi får kanske göra det. Även om man väljer att fokusera på att fiska så fyller ju ett forum en funktion. Finns ju inte så många forum värt namnet så Fiskasnack är väl det enda som är värt att satsa på. Facebook är ju inte att tala om, men så lämnade jag ju den plattformen för länge sedan.

      Kommentera


      • #4
        Välkommen tillbaka!

        Fluga och mete tillhör forumets mest döda delar.
        sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
          Välkommen tillbaka!

          Fluga och mete tillhör forumets mest döda delar.
          Tack! :-)
          Undrar hur det kommer sig att just flugfiske och mete är de minst aktiva områdena på forumet?

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av Haspelmannen Visa inlägg

            Tack! :-)
            Undrar hur det kommer sig att just flugfiske och mete är de minst aktiva områdena på forumet?
            För man inte ser nån "feta" produktioner på youtube om det.. Är min gissning. Det som marknadsförs hårdast är väl just spinnfiske efter borre och gädda.. Då blir väl folk färgade.
            Ska inte säga att jag svingar flugspöt särskilt ofta.. Men fighten på fluga är ju något helt annat när det sitter en 4kilos båge på kroken..

            Kommentera


            • #7
              Flugfiske har aldrig varit stort på fiskesnack. Edge är där alla flugfiskare håller till. Sen är nog inte flugfiskare speciellt trendkänsliga. Så svulstiga produktioner där deltagarna gapar och skriker värre än på aphuset skulle förmodligen göra att märket bojkottas än att någon handlar deras produkter.
              kolla flugfiske filmer. Där är det mer naturskildring och vördnad för naturen och fisken än åka omkring i en monster båt med 300hk iförd neongul cykeltröja och trycka upp en fisk i kameran.
              Samma med metarna, de beter sig lugna och avslappnande och behöver heller inte spela allan.

              Kommentera

              Foton

              Collapse

              Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

              Relaterat

              Collapse

              Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av json95, 2021-08-21, 16:39
              7 svar
              673 visningar
              1 gilla
              Senaste inlägg Fiskare Bob  
              Startad av Pellepaltnacke, 2023-10-22, 14:27
              3 svar
              230 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Niklar
              av Niklar
               
              Arbetar...
              X