Hjälp.. Öringfisket. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp.. Öringfisket.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hjälp.. Öringfisket.

Hejsan.. Är rättså ny på flugfiske. Tänkte ut och fiska öring men vet inte riktigt vilka flugor som är bra till öring.. Och vilken tjocklek bör man ha på tafsen? Jag fiskar i mörkt å vatten. //

Ursprungligen postat av Berra:) Visa inlägg
    Hejsan.. Är rättså ny på flugfiske. Tänkte ut och fiska öring men vet inte riktigt vilka flugor som är bra till öring.. Och vilken tjocklek bör man ha på tafsen? Jag fiskar i mörkt å vatten. //

Hejsan.

Tipset är att använda http://www.fiskesnack.com/forum/search.php

för att se om nån har tagit upp detta ämne innan.
    Känner mig sjukt snäll idag och la upp länken till sök funktionen.

I annat fall ifall du skulle tappa bort denna topic så kommer en förklaring vart du kan hitta sök knappen.

Jo om du nu scrollar upp så mycket det bara går, så hittar du en knapprad, du ser (börjar ifrån höger) Logga ut - Snabblänkar - och >SÖK< tyck på den och fyll i nått checkt. Jag valde att trycka på avancerat men har suttit framför en dator mycket så jag kan detta. ja ja iallafall så jag skrev in "Öring" är en dålig sökmotor men med lite övning så kommer du på det. sen fick jag nu leta up dessa svar till dig. Tafsarna hade jag läst om innan så jag kom ihåg att det fanns lite om det.

Så lycka till med den ny funna sök knappen. Och använd den så slipper hela forumet inehålla "vilken spöklass skall jag ha, Tafs tjocklek, Är detta set bra, flyter båtar.

MVH Filip

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Jag, Sture, 2025-02-16, 20:20
    1 svar
    342 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Okoun
    av Okoun

Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
    0 svar
    135 visningar