Hökensås - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hökensås

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hökensås

Hej, jag till Hökensås under midsommar och flugfiska båge och jag skulle gärna vilja ha några heta tips på platser och flugor som är bra där.
    Det finns säker många trådar om hökensås men eftersom sökfunktionen är värdelös och jag inte orkar leta igenom 3000 inlägg så skriver jag själv ett inlägg. Så ni "poliser" som vill att jag ska söka istället för att skriva ett onödigt inlägg kan väl se mellan fingrarna. Tack på förhand !! //Carl

har ju inte fiskat där så mycket ,, en gång om året , men iår så hittade jag ett ställe med både båge och öring ! en mosse man går ut på så man får ha vadare eller stora stövlar , väldigt öppet så man kan kasta utan prob , själv körde jag i ytan med en harkrank , och det tog dem på^^ platsen är stora öiljasjön (stavfel?) går till högra delen av sjön (från p-platsen) tills man kommer till den andra /3e höljan , nästan som en "damm" kopplad till sjön via ett ganska litet utlopp , massor av öring och båge , men framförallt öring ^^ haha svårt att beskriva kanske men kollar du på en karta till sjön så ser du

Kommentera

Varfør inte ta och ringa till dom i sportfiskebutiken på høkensås dom har stenkoll på vilka flugor som gæller før stunden och kan guida till vilken sjø som kan tænkas vara bæst. http://www.hokensas.se/ Telefonnummer till butiken: 0502-230 00.

Anders
      Senast ändrad av Zneezy; 2009-06-09, 08:15. Anledning: tryckfels nisse

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
      0 svar
      149 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Jimmykay  
      Arbetar...
      X