Tiemco - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tiemco

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tiemco

Någon som testat deras torrfluge impregnering?
    Läste att flugan ska flyta som en korki flera veckor. Men hur länge räcker en sån här förpackning och är det så bra som det utlovas?
    Mycket roligare att ta dom på torrt!

låter otroligt!? har du nån länk? när fisken huggit o "kramat" åt flugan ordentligt så brukar ju impregneringen få göras om

Kommentera

Jag skulle handla flyt medel förra veckan av Wittlock. Men Jon hos dem, bad mig vänta tills just det medlet skulle komma in. Och med tanke på all den fina flyt gukkan de redan har, så måste kanske Tiemco's vara något alldeles speciellt!?
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

något revolutionerande på G då kanske..

Kommentera

Ja, det kan tänkas det. Men jag vill nog ha litet fler användares tyck innan jag ropar hurra!

Kommentera

Båda dessa medel kommer att hålla era flugor flytande under en LÅNG tid, tro oss! En lätt förtyngd Black Martinez låg t.ex. och guppade ca 2 veckor i en bunke vatten nere på vårat fikabord...
            Mycket roligare att ta dom på torrt!

Kommentera

Man kan ju inte bli annat än nyfiken på Tiemco gukkan iaf.

Kommentera

Hmm, verkar ju faktiskt riktigt bra den där flyt gukkan! Folk på Edge, som testat det verkar tycka att det är grymt bra! Man ska kanske lägga 199:- på en sådan flaska? Den bör ju räcka ganska länge också.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
                0 svar
                156 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Jimmykay  
                Arbetar...
                X