Sölvkroken - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sölvkroken

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sölvkroken

Hallå!
    Har kommit ut ett erbjudande i fiskebutiken här hemma på ett flugfiskeset från Sölvkroken, nu kostar det 460 mot för 1500 som det gjorde innan. Är det någon som har erfarenhet av flugfiskesaker från detta märke? Kan det vara nåt att ha?
    Jag vet inte exakt vad det är för spö, rulle och lina på det än. Väntar på svar angående detta och kan skriva här så fort jag vet så kanske det är lättare för er att säga bu eller bä. Har inte lyckats hitta Sölvkrokens set i någon affär på nätet, så jag har inte riktigt kunnat jämföra nåt.

Eftersom att jag inte fiskat fluga riktigt förr utan ska lära mig vill jag ju inte satsa tusenlappar på nya prylar..
    Så kan det vara värt det?
    /Lelle

Det var ett Kinetic Viperfly spö, 8.6', 5/6.

Rullen var en Sölvkroken och linan var nån för 395:-.
    nåt att ha?

/Lelle

Kommentera

Känner inte till spöt som ingår men kan nämna att Rod'n'reel (www.rodnreel.nu) tar 699:- för paket med detta. Så priset var det i alla fall inget fel på.

Lycka till med svingandet................

Kommentera

Kinetic är ett lågprismärke på flugspön, listpriset på viperfly är sålunda 599:- men för 460:- är det absolut inget att tveka på!
        Fiskefokus - min alldeles egna fiskeblogg.

Kommentera

discharged: kinetics iconfly fick grymma recensioner iaf även fast det är ett lågprismärke så betyder det inte att det inte är bra. ifall du tar bort loop loggan från ett spö så halveras priset nästan.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Jag, Sture, 2025-02-16, 20:20
          1 svar
          347 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Okoun
          av Okoun

Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
          0 svar
          146 visningar