Var detta ett bra köp? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Var detta ett bra köp?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Var detta ett bra köp?

Köpte detta set http://fiskeflugor.se/product/2984-f...ike-gadda.html vilket såg väldigt bra ut eftersom det var nersatt från ca 4000 till ca 2000kr . Men har hört mycket dåligt om Fiskeflugor.se , vad tror ni ? var det ett bra inköp?

Tacksam för svar!

Jag har ingen aning, men sånt kan ju vara smart att fråga Innan man köper grejerna

Kommentera

Jag vet , men hittade dem dåliga recencionerna idag , men det var iaf ett bra pris . Alla andra gäddflugfiskeset går upp mot så höga priser. Och kunde inte riktigt lägga ut det.Men om det är ett bra flugfiskeset så har jag tjänat på det . För det setet vart slutsålt idag .Jag är väl kanske en av anledningarna till att det vart slutsålt men jag tror att det var ganska många som köpte det
      Senast ändrad av SalmoSlider26; 2011-08-09, 18:15.

Kommentera

Hej!

Det där är helt okända märken för mig iaf. Och jag hittar inget om vare sig spöt eller rullen på de engelsk språkiga eller de svensk språkiga nät siterna. Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig där. Men priset ser ju iof trevligt ut. Och funkar grejorna tillfredställande för dig? Så är det ju ett bra köp.
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av fiskaren!, 2010-02-26, 20:27
        29 svar
        3 268 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg s1lvertungas  
        Arbetar...
        X