Hej på er,
Efter mycket om och men har jag äntligen bestämt mig för att sätta igång med flugfisket. Jag ska ta en tvådagarskurs i sommar för att få en snabb start är det tänkt. Nu till min fråga!
Jag har ett spö hemma som jag fick för vääldigt länge sen (15 år sen kanske), ett Ron Thompson Mirage 9' 5-6. Har googlat lite och det verkar vara ett riktigt svårkastat skitspö
Min fråga är om jag börja med detta spö eller köpa på mig ett med lite mer kvalitet? Jag har ju ett spö så på ett sätt känns det dumt att köpa ett till, men å andra sidan vill jag ha ett ganska lättkastat spö för att komma igång fort. Vad tycker ni experter?
Tack på förhand
Johan
Efter mycket om och men har jag äntligen bestämt mig för att sätta igång med flugfisket. Jag ska ta en tvådagarskurs i sommar för att få en snabb start är det tänkt. Nu till min fråga!
Jag har ett spö hemma som jag fick för vääldigt länge sen (15 år sen kanske), ett Ron Thompson Mirage 9' 5-6. Har googlat lite och det verkar vara ett riktigt svårkastat skitspö
Min fråga är om jag börja med detta spö eller köpa på mig ett med lite mer kvalitet? Jag har ju ett spö så på ett sätt känns det dumt att köpa ett till, men å andra sidan vill jag ha ett ganska lättkastat spö för att komma igång fort. Vad tycker ni experter? Tack på förhand
Johan
.

Kommentera