Svårslaget set i klass 6 för 2 k. Kör själv med linan och den är grym

Kändes faktiskt inte helt fel med tanke på LA rullen som tydligen är snäppet bättre än Reelmaster Trout rullen man får i Kispiox/EXP4 setet. 799 för spöt, 439 för linan, 657 för Reelmaster LA och backingen kom på köpet. Enda som fattas då är tafsar, som han ändå inte kunde inkludera även fast jag tjatade hehe.
Du är då verkligen på hugget. Synd det inte är så mkt fiske på mässan längre. Får se om jag åker upp i helgen o kollar. Jag köper mig nog ett klass 6-7 som jag kan både ha till H-ö fisket och put and take till att börja med. Gäddflugfiskesetet väntar jag med till senare i vår.

Du är då verkligen på hugget. Synd det inte är så mkt fiske på mässan längre. Får se om jag åker upp i helgen o kollar. Jag köper mig nog ett klass 6-7 som jag kan både ha till H-ö fisket och put and take till att börja med. Gäddflugfiskesetet väntar jag med till senare i vår. 

Inte ens en fjärdedel av dessa hann provsimma i fjol. Har beställt flera gånger från flugor.se och de har grymt fina flugor, samt billigt.
Kommentera