Borde det inte funka med vanlig tvättsvamp som man har till bilen? Airbrusha eller måla med "markers".
Den har ju rätt struktur.
Ska prova i morgon. Kanske kommer en bild.
Det fick bli import av dom. Har som sagt inget material att binda flugor med och inte heller något impregneringsmedel och just nu inte heller någon större lust att börja med det heller, det lär komma i framtiden, men inte just nu. Därav frågan om var det går att köpa sådana flugor inte hur jag gör dem själv på bästa sätt. Vissa av sätten skulle säkerligen fungera det tvekar jag inte en sekund på och jag är tacksam för alla svar jag fick och ska jag binda några själv så tänker jag lätt testa några av de förslag som har dykt upp här.
Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring
Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.
Kommentera