Prisvärda solglasögon? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Prisvärda solglasögon?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Rapala för 200:- finns på Gekås i Ullared

Kommentera

Har man, som undertecknad, vanliga glasögon är inte utbudet så stort. Men jag kan tipsa om de polariserade fit-over brillorna som säljs på Clas Ohlson, de är av märket Haga Eyewear och ligger på 249:- vilket är väldigt prisvärt, rekommenderas för er som har vanliga glasögon.
      Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Köpte ett par Julbo Dolphin för 500 kr. Mycket nöjd med dessa och plus är att de flyter om man skulle ha oturen att tappa dem i sjön.

//\//\

Kommentera

Har ett par Leech Ocean, kopparfärgat glas. Ruskigt nöjd. Gav 495kr för dom.
          Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Är mycket nöjd med mina Leech, pris omkring 500kr

Kommentera

Just nu så lutar det åt ett par Leech River med kopparfärgad lins för 599:-

/Richard.

Kommentera

För oss som har vanliga glasögon och alltså vill ha solglasögon att sätta utanpå, så har Polaroid sina Suncover i många olika modeller att välja på. Kostar 250-350 kr.

Kommentera

har vanliga glasögon och använder leech som man drar över glasögonen, täcker upp bra runt hela ögonpartiet så att solen inte stör även om de lyser från sidorna eler bakifrån. Sitter bra på näsan och bakom öronen, men detta kan jag tänka mig att det väldigt individuellt.
                  FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
                  SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Även jag tillhör glasögonormarna och har just beställt ett par Ray Ban Aviator med styrka och polariserande glas. Känns funktionella med sina stora glas och enligt mig är de grymt snygga. Kostar en slant mer än lösningen med överdragsglas förstås, men blev åtminstone halva priset när man skippade optikern på stan och beställde på nätet.

Kommentera

Kan annars rekommendera att använda endagslinser när man fiskar. Har många fördelar och de är smidiga att använda. Passar bra på vintern när det är vått. Bra vid duggregn osv.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
                      2 svar
                      148 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Jansson00  
                      Arbetar...
                      X