7 tusen och det är bara början.....tänk på alla "bra att ha" prylarna man inte i princip behöver med en fin prislapp, blir mer som medaljer man hänger i västen för att visa hur länge man hålt på med detta 
Sen om du ska börja binda flugorna själv.............jaa 7000 till sa bara POFF :-P
Grattis till prylarna sen är det bara ut o öva, första flugfisken och du är fast i detta missbruk som kallas så fint "FLUGFISKE"

Sen om du ska börja binda flugorna själv.............jaa 7000 till sa bara POFF :-P
Grattis till prylarna sen är det bara ut o öva, första flugfisken och du är fast i detta missbruk som kallas så fint "FLUGFISKE"
Och vet också hur besviken man blir av sådana uppskjutna leveranser. Fick vänta på mitt Vision Vipu spö 14 dagar extra för att Vision hade ett större leverans problem p.ga. av hög efterfrågan. Min "main supplier" av flugfiske grejor och flugbindar material är ganska liten i sammanhanget och fick därför vänta litet extra på mitt spö b.la. innan de stora elefanterna hade fått sin kvot. Det kändes litet små tungt.
Kommentera