Lilla Vision GT rullen ett sorgebarn. :( - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lilla Vision GT rullen ett sorgebarn. :(

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Måste slutligen ge en stor eloge till min flug material och utrustnings "langare" Uffe, ägaren till Uffes Fiske och flugor i Malå.

Skickade som sagt tillbaka rullen i förrgår. Och i dag så ringer han och talar om att han fått rullen precis med posten och att han skickar tillbaka kostnaden för GT rullen snarast. DET är service mind det!!! Han är alltid kvick med att maila eller ringa om det är något som man undrar över? Eller om det är något med beställningen? Och leveranserna är klockrena likaså. Butiken är inte så stor. Så att ibland får han beställa det man vill ha. Men det brukar gå fort ändå att få prylarna. Men p.ga. av problem med min gamla tjock TV så får tyvärr Danielsson köpet vänta ett tag.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2013-06-28, 13:14.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Låter som en bra butik det där

Kommentera

Absolut är den det!

Uffes och Go Nature.se som säljer vildmarks kläder och skor + camping grejor, är de bästa butikerna jag har haft att göra med. Där har sådana stor butiker som Wittlock mycket att lära av.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
          Absolut är den det!

Uffes och Go Nature.se som säljer vildmarks kläder och skor + camping grejor, är de bästa butikerna jag har haft att göra med. Där har sådana stor butiker som Wittlock mycket att lära av.

http://stip.se/ulfsflugor/index.php
          Har i och för sig själv aldrig haft några problem med Wittlock, men är väl Wittlocks " bad service " rykte du menar, för priserna i denna butik fick ju en att undra om de säljer något över huvud taget

Kommentera

Jepp! Det är deras kund service som är omvittnat usel jag syftar på.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
            2 svar
            146 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Jansson00  
            Arbetar...
            X