Finns ett beg. GL Fario #4 på edge. Medium/fast, helt underbart spö. Köp det innan jag gör det och får sova på soffan. Har redan ett i #5 men spön får man väl aldrig för många av?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Spötips #4..
Collapse
X
-
Tyvärr så verkar Vipu #4 va slutsålt nästan överallt.Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggExceed, är fina spön för pengen. Efterträdde ju ACT 4 som redan det var bra.
Men en fet konkurrent är ju Vision Vipu i samma pris klass.
Båda har samma halv snabba aktion ned i ca. halva klingan.
Kommentera
-
Såg också det nu..Ursprungligen postat av Mabo Visa inläggFinns ett beg. GL Fario #4 på edge. Medium/fast, helt underbart spö. Köp det innan jag gör det och får sova på soffan. Har redan ett i #5 men spön får man väl aldrig för många av?
Har du fårr nåt svar på vad han vill ha för det?Skitfiske!!
Kommentera
-
Det är nog rätt så hugget som stucket vilket du än väljer av Exceed och MSX. Du blir hur som helst säkert nöjd. Mest en fråga om prislapp tycker jag. Det är ju inga större skillnader mellan ett #4 eller 5 kit heller egentligen. Hade varit en helt annan sak om du hade valt mellan ett #3 och ett #5 då. Jag äger ju utrustningar i klasserna #3, 4 och 5 så jag har ju haft gott om tid att jämföra. Alla spöna jag har är medium aktion.Ursprungligen postat av Giants Visa inläggok.
Valet står nog mellan Guideline Exceed eller MSX Sapphire.
Sen om det blir #5 för att slippa köpa nya linor eller #4 återstår att se.Senast ändrad av Jock Scott; 2013-07-01, 18:17.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Båda dessa sk fyror funkar nog bäst med klass fem linorUrsprungligen postat av Giants Visa inläggok.
Valet står nog mellan Guideline Exceed eller MSX Sapphire.
Sen om det blir #5 för att slippa köpa nya linor eller #4 återstår att se.
Kommentera
-
2000 spänn och då skickar han med rulle och två linor. Snälla, kan inte någon köpa spöt för nu kliar det i fingrarna på mig...Ursprungligen postat av Giants Visa inläggSåg också det nu..
Har du fårr nåt svar på vad han vill ha för det?
Kommentera
-
Har gjort ett tappert försök..Ursprungligen postat av Mabo Visa inlägg2000 spänn och då skickar han med rulle och två linor. Snälla, kan inte någon köpa spöt för nu kliar det i fingrarna på mig...
Men det skulle komma en snubbe och kiak på det idag, får se om det finns kvar ikväll.
Annars får det nog bli ett nytt Exceed för 1299:-Skitfiske!!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
|
2 svar
181 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg