Bromans vadare för 890 kr på fishit skall vara väldigt prisvärda och bra.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hjälp med inköp av vadare!
Collapse
X
-
Köpet är gjort
Nu e köpet gjort, det blev ett par Loop Adventure vadare med skor som testades i helgen i Älvdalen. Dåligt med fisk och grymt vattenflöde 130kbm.
Tack för alla förslag och hjälp. Själv är jag väldigt nöjd med dem som jag köpte, tålde rutschelkana nerför älv kanten och oömt klättrande i skog
Klart köpvärda! Fick tag på dem för ett hyfsat pris också hos Dan-Tackle i Höganäs.
Kommentera
-
Jag köpte ett par sådana vid min senaste fiskeresa till Norrland. Gjorde en bra affär och fick Scierra MBQ andasvadare och vadarkängor från Scierra för 1200 kronor!Ursprungligen postat av EmpoÄr det någon som har koll på om Scierras andasvadare MBQ för 1500:- är nått att ha?
Jag är VÄLDIGT nöjd med vadarna! Dom är lätta i jämförelse med ett par neoprenvadare och håller dig hur torr som helst. Jag fiskade i ganska kraftigt strömmande vatten 7 timmar om dagen, tre dagar i sträck. Var inte blöt eller fuktig på något sätt, någon av dagarna, trots stundtals mycket varmt väder och långa sträckors vadande/promenerande. Dom andas mycket, mycket bra!
Frågar du mig om MBQ-vadarna så säger jag bara KÖP!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
|
3 svar
607 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg