Ursprungligen postat av Guideline
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tips och hjälp med val av nytt spö!
Collapse
X
-
jag tycker att spöet är lite långt för den lilla ån jag fiskar i...finns mycket träd runt ån som man lätt är upp och viftar i med det långa spöet=)Varför Betala Dyra Pengar För Terapi När Man Kan Fiska?
Flugfiske Blogg!
Följ mig och det jag fångar med flugan =)
Www.flyfishinginsane.com
-
Det blev ett 7,6 fot klass 5 Guideline exceed spö med klass 6 sjunklina och en liten guideline rulle ;DVarför Betala Dyra Pengar För Terapi När Man Kan Fiska?
Flugfiske Blogg!
Www.flyfishinginsane.com
Kommentera
-
det räcker till migUrsprungligen postat av Jock Scott Visa inläggHelt ok. grejor. Grattis till nya utrustningen och skitfiske på dig!
det samma
Varför Betala Dyra Pengar För Terapi När Man Kan Fiska?
Flugfiske Blogg!
Www.flyfishinginsane.com
Kommentera
-
Är det en nedkapad femma?Ursprungligen postat av Wigga Visa inläggDet blev ett 7,6 fot klass 5 Guideline exceed spö med klass 6 sjunklina och en liten guideline rulle ;D
Kommentera
-
har med mig 9 fotaren också, för så som du säger så kan det vara bra med ett längre spö ibland=)Ursprungligen postat av nerylf Visa inläggHar fiskat en del i diket på råå. Tycker inte att en 9 fotare är för lång, snarare tvärtom. Ibland behöver man styra drifterna runt saker i ån vilket är lättare med ett längre spö. Många av minkarna i ån kör 9fotare....
bara för att alla andra använder det så måste inte man själv använda det...personligen så är jag riktigt nöjd med det kortare spöet och kan framför mitt fiske på ett smidigare sätt som jag inte kunnat tidigare
sen så finns det säkert folk som tycker jag är korkad som vill ha ett kortare spö, men allting är personligtVarför Betala Dyra Pengar För Terapi När Man Kan Fiska?
Flugfiske Blogg!
Www.flyfishinginsane.com
Kommentera
-
Hur menar du?=)Ursprungligen postat av Wadman Visa inläggÄr det en nedkapad femma?Varför Betala Dyra Pengar För Terapi När Man Kan Fiska?
Flugfiske Blogg!
Www.flyfishinginsane.com
Kommentera
-
Visste inte att Exceed fanns som 7`6" #5 ?Ursprungligen postat av Wigga Visa inläggHur menar du?=)
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
|
2 svar
181 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg