Tja! Jag har aldrig flugfiskat förut och tänker köpa ett spö och rulle som man kan använda till Regnbåge och till abborre. Är studerande och har inte så mycket pengar nu får inte kosta över 1500 kr.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nybörjare
Collapse
X
-
Kolla Tradera! Har för mig att Casaja säljer kompletta kit för 500-600:- det duger säkert att börja med. Nästa gång du köper så vet du bättre vad du ska ha.Ursprungligen postat av stormTja! Jag har aldrig flugfiskat förut och tänker köpa ett spö och rulle som man kan använda till Regnbåge och till abborre. Är studerande och har inte så mycket pengar nu får inte kosta över 1500 kr.C&R ???
Det gäller väl bara dom som får något och använder krokar utan hulling?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av stormTja! Jag har aldrig flugfiskat förut och tänker köpa ett spö och rulle som man kan använda till Regnbåge och till abborre. Är studerande och har inte så mycket pengar nu får inte kosta över 1500 kr.
börja med att låna prylar! det är grymt många som har flugfiskeprylar som bara ligger och skräpar. jag, och många med mig, har i sin iver köpt på sig en massa flugrullar och flugspön som inte kommer till användning. det verkar kul, men när verkligheten kommer i kapp så önskar man att man lagt pengarna på ett par vettiga multrullar och några bra gädd och HÖ spön.
achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
-
Kunde inte ha skrivit de bättre själv helt rättUrsprungligen postat av ALQbörja med att låna prylar! det är grymt många som har flugfiskeprylar som bara ligger och skräpar. jag, och många med mig, har i sin iver köpt på sig en massa flugrullar och flugspön som inte kommer till användning. det verkar kul, men när verkligheten kommer i kapp så önskar man att man lagt pengarna på ett par vettiga multrullar och några bra gädd och HÖ spön.

En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera
-
Skulle nog säga att köp ngn billig Okuma grafitrulle för 200-300kr, sedan lägger du resten på spöet.Ursprungligen postat av stormTja! Jag har aldrig flugfiskat förut och tänker köpa ett spö och rulle som man kan använda till Regnbåge och till abborre. Är studerande och har inte så mycket pengar nu får inte kosta över 1500 kr.sigpic
Kommentera
-
var tvungen att rätta dig lite! du hade glömt själva poängen!Ursprungligen postat av Pike1Eller så laddar du allt på nätpoker o köper en riktigt fin spinnutrustning
achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
Kommentera