20% rabatt på Sameo Jadespön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

20% rabatt på Sameo Jadespön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• 20% rabatt på Sameo Jadespön

Fantastiska, fantastiska spön till fantastiska priser.

Finns några poster på min blogg om dom, fantastiskt tillfälle, bara köp

Länk till posterna om spöna ? Eller ska man klicka på bannern så du tjänar några slantar på reklamen i din blogg ?

Tills länkarna kommer kan man läsa infot på deras hemsida http://www.flugor.se/
    FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
    SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av mojoman Visa inlägg
      Länk till posterna om spöna ? Eller ska man klicka på bannern så du tjänar några slantar på reklamen i din blogg ?

Tills länkarna kommer kan man läsa infot på deras hemsida http://www.flugor.se/
      Lol du är en sån! Tjänar inte en spänn på min blogg, har inget intresse av att göra det heller, har redan ett jobb

Har ingen aning om hur jag länkar enskilda inlägg i min blogg.... annars hade jag gjort det

Kommentera

Ah! "Permalänk" heter det visst

Så, där är länkarna (tror jag). Så behöver ingen ha ångest över att man tror jag har intresse av att känna pengar på min blogg

Kommentera

Ja jag är en sådan som är allergisk mot spam o allt vad det heter......de första inlägget var lite i den stilen. Klicka OK för att komma vidare och läsa mer.....så ploppar det upp 10 sidor med reklam

Men spöna ser jäkligt bra ut, gillade tuben till dessa då man gjort "öglor" för att fästa dom på ryggan när man vandrar. Hade vart o kul o läsa lite mer om spönas egenskaper. Hur var de olika modellerna, topp, halv eller helaktion hur snabba var dom, det är som du skriver att detta med spön är verkligen individuellt men har du nått väldigt vanligt spö och ha som referens så hjälper det folket som läser inläggen.

Sameo gör bra prylar, har testat några spön ur deras förra serie och dessa va kanon med rätt lina. samma sak med deras rullar, har same sableo till klass1 spöt och är toknöjd med den.
          FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
          SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av mojoman Visa inlägg
            Ja jag är en sådan som är allergisk mot spam o allt vad det heter......de första inlägget var lite i den stilen. Klicka OK för att komma vidare och läsa mer.....så ploppar det upp 10 sidor med reklam

Men spöna ser jäkligt bra ut, gillade tuben till dessa då man gjort "öglor" för att fästa dom på ryggan när man vandrar. Hade vart o kul o läsa lite mer om spönas egenskaper. Hur var de olika modellerna, topp, halv eller helaktion hur snabba var dom, det är som du skriver att detta med spön är verkligen individuellt men har du nått väldigt vanligt spö och ha som referens så hjälper det folket som läser inläggen.

Sameo gör bra prylar, har testat några spön ur deras förra serie och dessa va kanon med rätt lina. samma sak med deras rullar, har same sableo till klass1 spöt och är toknöjd med den.
            Jade predator samt big Daddy internediate, borde det funka ?

Kommentera

Säkert, tänk bara på att deras 8-9 väger 19gr tror jag, men predatorn är klassad för 14,9-16,2gr. Så Visionlinan är lite underklassad, den väger väl som en tung 10:a lätt 11:a. Men fungerar gör det alldeles säkert Laddar bara snabbt.

Kommentera

Ursprungligen postat av UL0.04 Visa inlägg
                Säkert, tänk bara på att deras 8-9 väger 19gr tror jag, men predatorn är klassad för 14,9-16,2gr. Så Visionlinan är lite underklassad, den väger väl som en tung 10:a lätt 11:a. Men fungerar gör det alldeles säkert Laddar bara snabbt.
                Kanske inte blir så bra då? Jag är mest nyfiken på att prova lite gäddfluga istället för att köpa ytterligare jerkutrustning nämligen Kanske bättre att slå till på big daddy set så allting matchar så att säga.. Men skulle vara lite roligare att knopa ihop lite eget än ett färdigt set!
                Senast ändrad av Softman; 2015-01-09, 16:57.

Kommentera

Jag tror inte det är några problem att köra den kombon Kör på bara, personligen tycker jag du får sååå mcyket spö för dom pengarna så det är nästan löjligt....

Kommentera

När du säger att det kommer ladda snabbt, vad innebär det? Är det lika med svårkastat? Kommer det innebära svårigheter att kasta stora flugor, dvs utöver svårigheten att jag inte alls kan kasta

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
                    2 svar
                    175 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Jansson00  
                    Startad av PrN-Sweden, 2026-05-19, 08:09
                    1 svar
                    287 visningar
                    0 gillar