G Loomis EDGE rod - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

G Loomis EDGE rod

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• G Loomis EDGE rod

Vad tror ni om dessa spön?

De hade varit riktigt roliga att testa. Säkert riktigt bra också och förmodligen så är de nog inte gratis..

Kommentera

Gillar verkligen den natur material finishen på klingan. Skulle vara intressant att veta prislappen.
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

De nya edge spöna har ju inte legat i det lägre pris intervallet direkt... Så en bra bit över $1000 får man nog räkna med.. Om det räcker..

Kommentera

Eller sponsra kickstarter kampanjen för 750USD och få valfritt spö, 11 flugor, keps och t- shirt

+100USD frakt

Kommentera

Verkligen vackert spö! Säkerligen bra åxå, men dyrt som sagt... Säkert den nya trenden inom material som tjejen säger i reklamen...

Kommentera

Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
              De nya edge spöna har ju inte legat i det lägre pris intervallet direkt... Så en bra bit över $1000 får man nog räkna med.. Om det räcker..
              Aj, det sved till i plånboken när jag läste detta. Men eftersom det är Loomis, så är jag inte direkt förvånad över priset.

Kommentera

Ursprungligen postat av nickoo Visa inlägg
                Eller sponsra kickstarter kampanjen för 750USD och få valfritt spö, 11 flugor, keps och t- shirt

+100USD frakt
                Låter ju litet billigare iaf. Tack för info.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
                  Låter ju litet billigare iaf. Tack för info.
                  blev det någon spö via kickstarter kampanjen?

Kommentera

Nej, jag är egentligen helt inne på fler delade rese spön nu mer. De är bekväma att frakta i min stol ryggsäck. Så jag beställde ett Redington Classic Trout #5. 6 delat. Jag var mest fashinerad av Loomis spöts utseende.

Rese spön nu mer har inga märkbara störningar av det större antal holkar en sådan pinne har. Mitt Pool 12, 7 delat funkar alldeles utmärkt. Men tyckte att det var kul att ha ett litet vassare sådant spö också.

Senast ändrad av Jock Scott; 2016-07-09, 11:59.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
                    3 svar
                    604 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
                    2 svar
                    105 visningar
                    0 gillar