danielsson fly reels av serien fw är den snyggaste flugrulle
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Snyggaste Flugrullen?
Collapse
X
-
Har du nån länk till Lamson?Ursprungligen postat av pg_atl Visa inläggLamson rullen är klart den snyggaste rullen jag sett.
Har suktat efter en sådan i ett par år.
Fast jag är nöjd med min Orvis Battenkill Large Arbour. Riktigt snygg den också.Smaken är som baken...
Kommentera
-
yep. Följ andra länken i trådstarten så är du där!Ursprungligen postat av xaphod Visa inläggHar du nån länk till Lamson?
Kommentera
-
Smaken är som baken...
Kommentera
-
Av princip så har jag haft något oförklarligt emot Danielsson's rullar. Men jag måste ändå säga att de är vackra att se på, samt även bra kvalitetsmässigt.
På det personliga planet har jag dock svängt över mot det klassiska utseendet. Tycker det matchar flugfisket på ett annat sätt jämfört med andra fiskestilar där det ska vara lite hi-tec.[font=monotype corsiva]Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns...[/font]
Kommentera
-
Har en exakt likadan och visst ska den behållas - mycket nostalgi också samtidigt som den aldrig har svikit. Men inte är den snygg direkt...Ursprungligen postat av flyfisher30 Visa inläggHar min gamla Orvis Battenkill disc. 10 år gammal. Säljer den aldrig trots high tech Ross och Guideline som ligger här och spänner sig.Smaken är som baken...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ghost Visa inläggAv princip så har jag haft något oförklarligt emot Danielsson's rullar. Men jag måste ändå säga att de är vackra att se på, samt även bra kvalitetsmässigt.
På det personliga planet har jag dock svängt över mot det klassiska utseendet. Tycker det matchar flugfisket på ett annat sätt jämfört med andra fiskestilar där det ska vara lite hi-tec.
"även bra kvalitetsmässigt", här räcker inte dessa ord tyvärr. Faktum är att dem är världens bästa flugrullar till det endamålet dem är tillvärkade till.G.Loomis - Fear No Fish
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
|
2 svar
190 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg