Jag använder mig utav Sameos tafsmaterial, och min fråga är , måste jag använda tafsar från sameo också eller kan man använda andra märker?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tafsmaterial
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
Sameo blir säkert jätteglada om du köper deras tafsar, men i övrigt spelar det absolut ingen rollUrsprungligen postat av Amopike Visa inläggJag använder mig utav Sameos tafsmaterial, och min fråga är , måste jag använda tafsar från sameo också eller kan man använda andra märker?Den förste att gå Ad Hominem förlorar
-
Okej tack så mkt för svaret. Har läst på något ställe att man skulle använda tafs och tafsmaterial från samma märke för annars kunde knutarna skära eller något så det gick av.
Kommentera
-
Hehe någon har lurat dig lite. Använd det tafsmaterialet du trivs med. Finns många bra märken att välja bland.Ursprungligen postat av Amopike Visa inläggOkej tack så mkt för svaret. Har läst på något ställe att man skulle använda tafs och tafsmaterial från samma märke för annars kunde knutarna skära eller något så det gick av.
Kommentera
-
Finns ett visst mått av sanning i påståendet, har upplevt att vissa extremt starka material såsom froghair (en klar personlig favorit f.ö.) tenderar att skära genom andra tafsmaterial om man inte har en ganska stor skillnad i grovlek, men det hör som sagt till undantagsfallen och är inget att oroa sig för.Ursprungligen postat av Amopike Visa inläggOkej tack så mkt för svaret. Har läst på något ställe att man skulle använda tafs och tafsmaterial från samma märke för annars kunde knutarna skära eller något så det gick av.Den förste att gå Ad Hominem förlorar
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
|
3 svar
606 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg