Tafsmaterial - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tafsmaterial

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tafsmaterial

Jag använder mig utav Sameos tafsmaterial, och min fråga är , måste jag använda tafsar från sameo också eller kan man använda andra märker?
    www.amofishing.blogspot.com

Ursprungligen postat av Amopike Visa inlägg
    Jag använder mig utav Sameos tafsmaterial, och min fråga är , måste jag använda tafsar från sameo också eller kan man använda andra märker?
    Sameo blir säkert jätteglada om du köper deras tafsar, men i övrigt spelar det absolut ingen roll
    Den förste att gå Ad Hominem förlorar

Kommentera

Okej tack så mkt för svaret. Har läst på något ställe att man skulle använda tafs och tafsmaterial från samma märke för annars kunde knutarna skära eller något så det gick av.
      www.amofishing.blogspot.com

Kommentera

Okej tack så mkt för svaret. Har läst på något ställe att man skulle använda tafs och tafsmaterial från samma märke för annars kunde knutarna skära eller något så det gick av.
        Hehe någon har lurat dig lite. Använd det tafsmaterialet du trivs med. Finns många bra märken att välja bland.
        http://www.silverbums.com

Kommentera

Finns ett visst mått av sanning i påståendet, har upplevt att vissa extremt starka material såsom froghair (en klar personlig favorit f.ö.) tenderar att skära genom andra tafsmaterial om man inte har en ganska stor skillnad i grovlek, men det hör som sagt till undantagsfallen och är inget att oroa sig för.
          Den förste att gå Ad Hominem förlorar

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
          3 svar
          606 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg engqvist  
          Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
          2 svar
          128 visningar
          0 gillar