Nice rulle den med! Jag var på väg att köpa en Danielsson Orginal - Dry fly ett tag. Men så blev jag klok på att Orginal modellerna bara har en broms som förhindrar backslag och inte mer. Då fick Det bli Vision Koma rullen istället.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Riktigt dyrt flug fiske kit att skryta med!
Collapse
X
-
Ifall man har lite fickpengar att spendera så...
http://www.jkflugfiske.com/produkter...ske_vara2.htmlMycket roligare att ta dom på torrt!
Kommentera
-
Har faktsikt spenderat en del sista tiden, jag som trodde fiske var billigt..
2 st guideline lxpe rs, en 6 och en tolva.
Och två danielsson rullar till det l5W 8tolv och h5d 11fjorton.. Iof varit ganska bra rabbater.. men trodde aldrig jag skulle lägga så mycket på utrustning för 1 årsedan.. Men stora fiskar i tropiska delar av världen lockar.
Plus att grejorna faktiskt håller ett tag. Dock så blir det mycket pasta och nudlar kommande tid ,)
Men samtidigt så vet man att spöna är bara medelklass så att säga, rullarna bra grejor. Men finns mycket dyrare...
Sedan kan man sätta det i realitet till andra saker, vad kostar inte laptopen eller grafikkortet till datorn.. Och hur länge håller de??? Bilen ska man ju inte bara gå in på vad sådant kostar...Senast ändrad av Mikael A; 2010-08-18, 10:25.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Valt3r Visa inläggIfall man har lite fickpengar att spendera så...
http://www.jkflugfiske.com/produkter...ske_vara2.html
Eller är det tryck fel kanske?What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Mikael A Visa inläggHar faktsikt spenderat en del sista tiden, jag som trodde fiske var billigt..
2 st guideline lxpe rs, en 6 och en tolva.
Och två danielsson rullar till det l5W 8tolv och h5d 11fjorton.. Iof varit ganska bra rabbater.. men trodde aldrig jag skulle lägga så mycket på utrustning för 1 årsedan.. Men stora fiskar i tropiska delar av världen lockar.
Plus att grejorna faktiskt håller ett tag. Dock så blir det mycket pasta och nudlar kommande tid ,)
Men samtidigt så vet man att spöna är bara medelklass så att säga, rullarna bra grejor. Men finns mycket dyrare...
Sedan kan man sätta det i realitet till andra saker, vad kostar inte laptopen eller grafikkortet till datorn.. Och hur länge håller de??? Bilen ska man ju inte bara gå in på vad sådant kostar...What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggHelt sjukt pris!!! Faan! Man får ju en bra begagnad bil t.ex för de pengarna ju.
Eller är det tryck fel kanske?
Kostar ungefär 8000 dollar i staterna.
Den är gjord ur ett stycke titan och finns bara i 100 ex.
Det tar 6 dagar för en man/kvinna att bygga den.
Men det är ju klart, fraktfritt över hela världen så...
Sen, vad ska man med en bil när man har den där rullenMycket roligare att ta dom på torrt!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Valt3r Visa inläggMen det är det man tror
Ursprungligen postat av Valt3r Visa inläggIfall man har lite fickpengar att spendera så...
http://www.jkflugfiske.com/produkter...ske_vara2.html
SOM HITTAT!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Brobaits Thomas, 2024-06-28, 09:34
|
7 svar
402 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()