Hardwear vadarset - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hardwear vadarset

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hardwear vadarset

Hej, tänkte köpa mina första vadare och har hittat dessa andningsvadare hos piscari för 1099 inkl. skor..

Är det någon som har någon erfarenhet av dessa??

Hej!

Verkar litet suspekta. Finns inga tester eller "kund tyck" på dem.

Så det är svårt att råda dig att köpa det kitet. Antingen / troligen läcker de ganska fort. Eller så har du tur att ha hittat super billiga andas vadare / kängor som håller några säsonger. Men det är ju som att spela Rysk Roulette ungefär.

Självt, skulle jag nog välja detta istället:
    Guideline Coolwater. Storlek 9, = 43 1/2 europeisk storlek.

Annars har Wittlock en Aqua Z känga för 675:-

Och kan du använda storlek XL? Så har ju Dan Tackel ett erbjudande på Loop Outdoor byxa för 1450:- Ordinarie pris: 2695:-

Eller: Aqua Z Chestwader XL Ord. 1995:- Nu 1199:- Aqua Z, har bra rykte trots en ganska snäll pris lapp.

Fler alternativ:

Scierra CC3 Vadare

Rapala Prowear:

Ett par grus skydd är ingen dum investering:

Du hittar bra vadar bälten på samma sida också. Ett s.k. support belt, ger ju skönt stöd för kors ryggen under långa fiske pass.

Senast ändrad av Jock Scott; 2010-09-01, 12:54.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Rapala får inga lovord av mig längre, jag fick nya på garanti men dom nya läcker efter ca 20-30 dagars fiskande så dom kan jag inte rekomendera längre. Normark byter inte ut dom för att dom första var köpta 2006.
      Nu blir det Vision Icon Zip istället.
      A bad days fishing is better than a good day at work.

http://tenkarasverige.blogspot.com/

http://www.salmosalarfishing.se

Kommentera

Trist att höra! Mest för din skull. Men också för att det verkar som om Rapala försämrat vadarna då.

Vision Icon Zip är ju klart nice vadare efter vad jag kan läsa ut på nätet.

Kommentera

klart

Det blev ett Hardwear.. 2års garanti på prylarna.. mycket trevlig personal på piscari.se och snabba leveranser.. beställde i onsdags och vadarna kommer idag enligt trackingnummret jag fått iaf.. återkommer med hur dom är efter min harrresa..

Tack för svaren..

Kommentera

Efter att ha provat mitt hardwear vadarset i fyra dagar kan jag bara säga att jag är riktigt nöjd. Är iof de första vadarna jag har ägt men jag hade inga problem alls med dessa.. och då körde vi i riktigt strömmande vatten.. så för mig blir det tummen upp..

Kommentera

Ursprungligen postat av Mackez Visa inlägg
              Det blev ett Hardwear.. 2års garanti på prylarna.. mycket trevlig personal på piscari.se och snabba leveranser.. beställde i onsdags och vadarna kommer idag enligt trackingnummret jag fått iaf.. återkommer med hur dom är efter min harrresa..

Tack för svaren..
              Kul med butiker som har bra service!

Ska bli intressant att höra ditt tyck om vadarna?

Kommentera

Efter att ha provat mitt hardwear vadarset i fyra dagar kan jag bara säga att jag är riktigt nöjd. Är iof de första vadarna jag har ägt men jag hade inga problem alls med dessa.. och då körde vi i riktigt strömmande vatten.. så för mig blir det tummen upp..
                Fint det. Om de håller några säsonger? Är ju Hardwear ett tänkbart märke att rekommendera till de som vill ha ett billligt vadar kit.

Kommentera

Hej, tänkte köpa mina första vadare och har hittat dessa andningsvadare hos piscari för 1099 inkl. skor..

Är det någon som har någon erfarenhet av dessa??

Tjena!

Hur går det med Hardwear vadarset? Nöjd fortfarande?

Är nämligen också intresserad men känner mig osäker om dem verkligen håller!

Hoppas jag får en bra recesion om vadarsetet.. :-)

Mvh Adi

Kommentera

Ja, jag är också nyfiken.

Men annars så finns detta Rapala, andas vadar kit för 1500:-

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
                    3 svar
                    607 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
                    2 svar
                    133 visningar
                    0 gillar