Jag köper backing i en lokal butik när spöt kommer, sen ut på gräsmattan å träna. Fick mig en liten harr i vistån på lånade grejer o ganska kass teknik men ändå så kul
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bra pris på ettbra nybörjar set.
Collapse
X
-
O.k.
Även om Harren inte var så stor så är det iaf din första flug fångade firre.
Min första fisk på fluga var heller inget att skryta med.
En Regnbåge på ca 9 hg. Men just då kändes den som om den lika väl kunde ha vägt 3 kg. Var oerhört stolt över den eftersom jag inte känt ett nafs ens på 5 st försök innan och började bli litet desperat.Senast ändrad av Jock Scott; 2011-08-06, 10:03.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av neverfound Visa inläggDå har grejerna kommit och jag har stått i blåsten å kämpat, nu gäller det att träna så. Spöt känns bra tycker jag, tack för tipset.
Trivs man bara med utrustningen så är hälften vunnet. Du får nöta på med kast träningen ett tag så lossnar det säkert ganska snart.
Varsågod.What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Tackar!Ursprungligen postat av KKay Visa inläggDu är väldigt hjälpsam av dig Jack Scott!
För min del blev det inget flugfiske denna säsong, har inte haft tid/råd. Men till våren ska det inhandlas prylar!

Det är bara att höra av dig när det blir dags? Om du nu inte redan siktat in dig på något speciellt kit redan?What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.
Kommentera
-
Funderar på ett kit som du rekommenderade i en annan tråd, men jag får väl se om det kommit något annat intressant när jag väl ska köpa prylarnaUrsprungligen postat av Jock Scott Visa inläggTackar!
Det är bara att höra av dig när det blir dags? Om du nu inte redan siktat in dig på något speciellt kit redan?
Kommentera
-
Kanon!Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inläggJa, det är ju mycket möjligt att det kommer nya kit innan jul eller i vår. Jag håller ögonen öppna så att jag vet i så fall? Vad jag ska rekommendera dig.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
|
2 svar
188 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg