Bra pris på ettbra nybörjar set. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bra pris på ettbra nybörjar set.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag köper backing i en lokal butik när spöt kommer, sen ut på gräsmattan å träna. Fick mig en liten harr i vistån på lånade grejer o ganska kass teknik men ändå så kul

Kommentera

O.k.

Även om Harren inte var så stor så är det iaf din första flug fångade firre. Min första fisk på fluga var heller inget att skryta med.
      En Regnbåge på ca 9 hg. Men just då kändes den som om den lika väl kunde ha vägt 3 kg. Var oerhört stolt över den eftersom jag inte känt ett nafs ens på 5 st försök innan och började bli litet desperat.
      Senast ändrad av Jock Scott; 2011-08-06, 10:03.
      What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Då har grejerna kommit och jag har stått i blåsten å kämpat, nu gäller det att träna så. Spöt känns bra tycker jag, tack för tipset.

Kommentera

Du är väldigt hjälpsam av dig Jack Scott!
          För min del blev det inget flugfiske denna säsong, har inte haft tid/råd. Men till våren ska det inhandlas prylar!

Kommentera

Ursprungligen postat av neverfound Visa inlägg
            Då har grejerna kommit och jag har stått i blåsten å kämpat, nu gäller det att träna så. Spöt känns bra tycker jag, tack för tipset.

Trivs man bara med utrustningen så är hälften vunnet. Du får nöta på med kast träningen ett tag så lossnar det säkert ganska snart.

Varsågod.

Kommentera

Ursprungligen postat av KKay Visa inlägg
              Du är väldigt hjälpsam av dig Jack Scott!
              För min del blev det inget flugfiske denna säsong, har inte haft tid/råd. Men till våren ska det inhandlas prylar!
              Tackar!

Det är bara att höra av dig när det blir dags? Om du nu inte redan siktat in dig på något speciellt kit redan?

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
                Tackar!

Det är bara att höra av dig när det blir dags? Om du nu inte redan siktat in dig på något speciellt kit redan?
                Funderar på ett kit som du rekommenderade i en annan tråd, men jag får väl se om det kommit något annat intressant när jag väl ska köpa prylarna

Kommentera

Ja, det är ju mycket möjligt att det kommer nya kit innan jul eller i vår. Jag håller ögonen öppna så att jag vet i så fall? Vad jag ska rekommendera dig.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
                    Ja, det är ju mycket möjligt att det kommer nya kit innan jul eller i vår. Jag håller ögonen öppna så att jag vet i så fall? Vad jag ska rekommendera dig.
                    Kanon!

Kommentera

Hej jock jag skulle vilja låna din kunskap igen. Pool12 har taperade allround tafsar, vad innebär det? Jag har satt en ögla på lina för att snabbt kunna byta tafs, vart ska jag köpa dessa eller funkar pool12 varianten som finns på clas ohlsson...

Mvh Björn

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Jansson00, 2026-02-10, 13:25
                      2 svar
                      188 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Jansson00  
                      Startad av PrN-Sweden, 2026-05-19, 08:09
                      1 svar
                      307 visningar
                      0 gillar