Har ovan nämda rulle, Jäkligt nöjd med den, men som med allt annat så måste jag o stort sett riva i tu allt för o se hur det är uppbyggt 
Nu är det inte mycket o pilla med här men ändå.
Tyckte bromsen hade litet start motstånd. Pilla av bromsratten o där satt hela härligheten. 2 teflonskivor med en i metall där i mellan. Fullt med fett på diskarna o redan svärtade av stålet. Fippla ut dem o torka av dem, vips knallvita igen. Torka bort fettet i "bromshuset" inga delar som ska smörjas där ju.
Prega i möget igen, jämn o fin broms direkt från stilla stående :P o herre min skapare vad den tar om man drar åt rejält nu
Den va inte dålig innan men nu jävlar kan vi stoppa tåg bara tafsen håller!!
Älskar så enkla men funktionabla lösningar, o gärna så billiga 299:-
Så drar er inte för o ta en titt inne i.
Sen när man ändå va inne o plöjde så hitta jag "knarren" som fick stryka på foten, gillar inte klicket i grafitrullar, alu får så go klang med klicken i men inte grafiten. Har en loop clw som jag sumpat klicken på, mumma o hala ut lina ljudlöst.
Ville bara dela med mig. Över och ut!!

Nu är det inte mycket o pilla med här men ändå.
Tyckte bromsen hade litet start motstånd. Pilla av bromsratten o där satt hela härligheten. 2 teflonskivor med en i metall där i mellan. Fullt med fett på diskarna o redan svärtade av stålet. Fippla ut dem o torka av dem, vips knallvita igen. Torka bort fettet i "bromshuset" inga delar som ska smörjas där ju.
Prega i möget igen, jämn o fin broms direkt från stilla stående :P o herre min skapare vad den tar om man drar åt rejält nu
Den va inte dålig innan men nu jävlar kan vi stoppa tåg bara tafsen håller!!Älskar så enkla men funktionabla lösningar, o gärna så billiga 299:-
Så drar er inte för o ta en titt inne i.
Sen när man ändå va inne o plöjde så hitta jag "knarren" som fick stryka på foten, gillar inte klicket i grafitrullar, alu får så go klang med klicken i men inte grafiten. Har en loop clw som jag sumpat klicken på, mumma o hala ut lina ljudlöst.
Ville bara dela med mig. Över och ut!!
Fett på skivorna är ju rena katastrofen.
Kommentera