Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
GT fight!
Collapse
X
-
-
Ser inte alls liten ut !
Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
David: Jag ska till Kenya, några mil söder om Mombasa. Ska dit med fiskejournalen... Vad är det du ska fiska där nere?
Kommentera
-
Såfort jag blir fiskbar igen skall jag också göra det!Ursprungligen postat av Manhood Visa inläggOm 3 veckor ska jag göra det...
SATANS grymt
Kul att drömresan för en gångsskull innefattar ev. drömfiske 
Grattis förresten...sigpic
Kommentera
-
Tackar! Ja det ska bli riktigt grymt. Marlin, Haj, GT, Barracuda mm står på programmet så det blir verkligen en drömresa!Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggSåfort jag blir fiskbar igen skall jag också göra det!
SATANS grymt
Kul att drömresan för en gångsskull innefattar ev. drömfiske 
Grattis förresten...
Fiskbar igen? Vad är det för fel på dig?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Manhood Visa inläggTackar! Ja det ska bli riktigt grymt. Marlin, Haj, GT, Barracuda mm står på programmet så det blir verkligen en drömresa!
Fiskbar igen? Vad är det för fel på dig?
Den som listar ut det bjuder jag med på en GTtripp. Ända sedan jag sett popperfisket på "Fiskedrag" efter GT där dom har ett Marlinfölje har jag varit övertygad om att det är det tuffaste fiske man kan hitta på denna planeten!
Tycker Barissarna verkar helcoola dom också, även fast det verkar "räknas" in som skräpfisk.
Köra Marlin verkar ungefär lika kul som att "köra" fiskemaskinen på Liseberg, sitta där och pumpa tills man är totaldöd, efter att ha väntat en vecka på firren, du kanske kan byta med någon som har en helt annat uppfattning
Senast ändrad av Flodebanan; 2007-11-04, 22:10.sigpic
Kommentera
-
Gravid?Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggDen som listar ut det bjuder jag med på en GTtripp.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Feskar-Per, 2025-07-26, 16:47
|
4 svar
309 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg