Rudfiske!? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rudfiske!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Rudfiske!?

    När leker rudan å när fiskar man den bäst?

  • #2
    du fiskar dem bäst mitt i sommarn.
    UFF

    krångla inte till det.

    StarBaitsHunters
    minken.bloggsida.se/

    Kommentera


    • #3
      Leta lite bland trådarna. Det finns en del intressanta tips.

      Ruda och sutare leker vid en vattentemperatur av 19°C enligt Håkan Brugård.
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

      Kommentera


      • #4
        jumpan ska hjalpa dejj

        i juli (när det är som varmast i vattnet) du kan meta vanlit, men kvällsfiske är ett måste.
        _____
        _____/_____\____
        / (((((((((((((((((((( \ /\
        /00 )))))))))))))))))))) \/ \
        \ m (((((((((((((((((( /\ /
        \_______________/ \/ /
        \______/

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
        670 svar
        50 012 visningar
        1 gilla
        Senaste inlägg efc__
        av efc__
         
        Startad av volvo51, 2021-10-19, 15:03
        17 svar
        1 843 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg JontaK
        av JontaK
         
        Startad av efc__, 2025-07-14, 23:52
        22 svar
        467 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg efc__
        av efc__
         
        Startad av Donkeykong, 2026-05-30, 11:52
        3 svar
        227 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Donkeykong  
        Arbetar...
        X