Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Meta HÖ
Collapse
X
-
Har kört bläckfisk på våren och curry marinerad räka på hösten.. är dock i strömmandevatten men borde funka lika bra som mete..
-
Forum-Ljugarbänken (eller annat passande forum) - "posta nytt ämne" (blå knapp i det övre vänstra hörnet av sidan)Ursprungligen postat av evric Visa inläggMen vart hittade du den länken? Hahah jag har försökt hitta det men det går inte.. går in på forum men vad ska man klicka på sen då?
tack iaf
Hoppas det hjälper
Lämna en kommentar:
-
Ok, ser ut som om det blir till att köpa räka o bläckfiskUrsprungligen postat av Maldini Visa inläggKommer du köra från is eller har du hittat öppet vatten som går att komma åt? Vart kör du? Edsviken? (eftersom du bor i S-tuna). Berätta gärna hur det gick etc. Jag fiskar HÖ har dock aldrig provat från isen. Denna länk kan vara bra, står om mete på HÖ.
http://brofiske.net/fiskerep/ismete_oring_jo.htm
Jag har hittat öppet vatten som går att fiska utan större ansträngning...
Återkommer på söndag om hur det gick!
/frid
Lämna en kommentar:
-
Jag skulle nog säga räka, speciellt på hösten. Våren kör jag mer bombarda och flugor.
Lämna en kommentar:
-
Men vart hittade du den länken? Hahah jag har försökt hitta det men det går inte.. går in på forum men vad ska man klicka på sen då?
tack iaf
Lämna en kommentar:
-
Kommer du köra från is eller har du hittat öppet vatten som går att komma åt? Vart kör du? Edsviken? (eftersom du bor i S-tuna). Berätta gärna hur det gick etc. Jag fiskar HÖ har dock aldrig provat från isen. Denna länk kan vara bra, står om mete på HÖ.
Lämna en kommentar:
-
http://www.fiskesnack.com/forum/newt...=newthread&f=8Ursprungligen postat av evric Visa inläggBrukar inte meta efter HÖ men regnbåge och då kör jar på powerbait, alltid bra
Tänkte egentligen fråga hur man startar en tråd, såg att du gjorde det nyss och jag själv hittar inte det haha
hoppas det inte stör
Lämna en kommentar:
-
Brukar inte meta efter HÖ men regnbåge och då kör jar på powerbait, alltid bra
Tänkte egentligen fråga hur man startar en tråd, såg att du gjorde det nyss och jag själv hittar inte det haha
hoppas det inte stör
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av FlexDagens pass...4 Foton
-
Kanal: Mete - Allmänt
2026-08-26, 17:28 -
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)av FlexFösta passet för i år...3 Foton
-