Ursprungligen postat av CalleX
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
flöten med svarta toppar
Collapse
X
-
Svart är grymt bra när det är ytan krusas och solstrålarna reflekteras i ytan eller om man sitter i motljus. Men det finns ingen större anledning att köpa svarta toppar dock. Jag har istället köpt en riktigt fet spritpenna och målar på svart vid behov. Mest är det mina gula toppar som målas över eftersom jag sällan använder gult.Ursprungligen postat av Sg Visa inläggfinns det någon speciell annledning till att det finns? Jag tänkte först att de kanske skulle synas bra mot ljus bakgrund men det gör ju faktiskt rött också.Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
-
Låter vettigtUrsprungligen postat av benste Visa inläggSvart är grymt bra när det är ytan krusas och solstrålarna reflekteras i ytan eller om man sitter i motljus. Men det finns ingen större anledning att köpa svarta toppar dock. Jag har istället köpt en riktigt fet spritpenna och målar på svart vid behov. Mest är det mina gula toppar som målas över eftersom jag sällan använder gult.
Annars kan man ju köra någon flötesmodell med utbytbara toppar. Chrystal insert tex
Kommentera
-
Precis, alltid utbytbart i alla lägen. Men de utbytbara topparna kommer alltid i ett paket om röda och gula :=)Ursprungligen postat av Sg Visa inläggLåter vettigt
Annars kan man ju köra någon flötesmodell med utbytbara toppar. Chrystal insert tex
Kolla in dessa wagglers. Man kan byta antenn och hela toppen, Vikter etc. De enda jag använder just nu:
Cralusso har några coola waggler som kallas Rocket. Har bara provfiskat med dem. Några polare har börjat använda dem på tävling. Okrossbar kropp, inställbar bärighet, utbytbara toppar, kastskena mm.
www.cralusso.hu eller http://itackle.se/catalog/product_in...7b9e6e73f4ab66Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
-
Ser bra utUrsprungligen postat av benste Visa inläggPrecis, alltid utbytbart i alla lägen. Men de utbytbara topparna kommer alltid i ett paket om röda och gula :=)
Kolla in dessa wagglers. Man kan byta antenn och hela toppen, Vikter etc. De enda jag använder just nu:
Cralusso har några coola waggler som kallas Rocket. Har bara provfiskat med dem. Några polare har börjat använda dem på tävling. Okrossbar kropp, inställbar bärighet, utbytbara toppar, kastskena mm.
www.cralusso.hu eller http://itackle.se/catalog/product_in...7b9e6e73f4ab66
Kommentera
-
Det var inte med en viss Bob Roberts?Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggsoliga dagar med solen bakom dig så lyser orangea toppar riktigt bra . såg precis en matchmetefilm där han snackar lite om färgval
[FONT="Palatino Linotype"]Speci-Matcher[/FONT]
Kommentera
-
Kommentera
-
Han vet vad han snackar om. 4 individuella VM-guld är inget man snackar bort.Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggBob Nudd
Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
-
jag tycker att svart topp är överlägset i skymning och gryning, speciellt vid lyftmetoden efter ruda. jag har testat toppari alla möjliga färger vid dessa tillfällen, och svart syns bäst utav allihop.does it smell like bitchslap? 'cos that´s what i´m cooking'
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Metamera, 2025-03-11, 21:46
|
12 svar
640 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg