flöten med svarta toppar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

flöten med svarta toppar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av CalleX Visa inlägg
    soliga dagar med solen bakom dig så lyser orangea toppar riktigt bra . såg precis en matchmetefilm där han snackar lite om färgval på toppen och det finns säkert väl valda motiv för färgerna - han snackade bla om den himmelsvida skillnaden mellan gult och orange tex
    Jag var lite lätt ironisk, givetvis tror jag snarare på ett vetenskapligt motiverande snarare än slumpen.
    sigpic

Kommentera

Svart ger överlägsen kontrastverkan, vid vissa förhållanden har jag målat min orange topp svart med spritpenna för att kunna se den. Vid ljusförhållanden då alla färger flyter ihop exempelvis vid solnedgång får man mest kontrast med svart. Inget konstigt med det.
      www.hellfish.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
        finns det någon speciell annledning till att det finns? Jag tänkte först att de kanske skulle synas bra mot ljus bakgrund men det gör ju faktiskt rött också.
        Svart är grymt bra när det är ytan krusas och solstrålarna reflekteras i ytan eller om man sitter i motljus. Men det finns ingen större anledning att köpa svarta toppar dock. Jag har istället köpt en riktigt fet spritpenna och målar på svart vid behov. Mest är det mina gula toppar som målas över eftersom jag sällan använder gult.
        Mete framför allt!
        www.Metetorget.com

Kommentera

Ursprungligen postat av benste Visa inlägg
          Svart är grymt bra när det är ytan krusas och solstrålarna reflekteras i ytan eller om man sitter i motljus. Men det finns ingen större anledning att köpa svarta toppar dock. Jag har istället köpt en riktigt fet spritpenna och målar på svart vid behov. Mest är det mina gula toppar som målas över eftersom jag sällan använder gult.
          Låter vettigt
          Annars kan man ju köra någon flötesmodell med utbytbara toppar. Chrystal insert tex

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
            Låter vettigt
            Annars kan man ju köra någon flötesmodell med utbytbara toppar. Chrystal insert tex
            Precis, alltid utbytbart i alla lägen. Men de utbytbara topparna kommer alltid i ett paket om röda och gula :=)

Kolla in dessa wagglers. Man kan byta antenn och hela toppen, Vikter etc. De enda jag använder just nu:

Cralusso har några coola waggler som kallas Rocket. Har bara provfiskat med dem. Några polare har börjat använda dem på tävling. Okrossbar kropp, inställbar bärighet, utbytbara toppar, kastskena mm.
            www.cralusso.hu eller http://itackle.se/catalog/product_in...7b9e6e73f4ab66
            Mete framför allt!
            www.Metetorget.com

Kommentera

Ursprungligen postat av benste Visa inlägg
              Precis, alltid utbytbart i alla lägen. Men de utbytbara topparna kommer alltid i ett paket om röda och gula :=)

Kolla in dessa wagglers. Man kan byta antenn och hela toppen, Vikter etc. De enda jag använder just nu:

Cralusso har några coola waggler som kallas Rocket. Har bara provfiskat med dem. Några polare har börjat använda dem på tävling. Okrossbar kropp, inställbar bärighet, utbytbara toppar, kastskena mm.
              www.cralusso.hu eller http://itackle.se/catalog/product_in...7b9e6e73f4ab66
              Ser bra ut

Kommentera

soliga dagar med solen bakom dig så lyser orangea toppar riktigt bra . såg precis en matchmetefilm där han snackar lite om färgval
                Det var inte med en viss Bob Roberts?
                [FONT="Palatino Linotype"]Speci-Matcher[/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Odde Visa inlägg
                  Det var inte med en viss Bob Roberts?
                  Bob Nudd

Kommentera

Bob Nudd
                    Han vet vad han snackar om. 4 individuella VM-guld är inget man snackar bort.
                    Mete framför allt!
                    www.Metetorget.com

Kommentera

jag tycker att svart topp är överlägset i skymning och gryning, speciellt vid lyftmetoden efter ruda. jag har testat toppari alla möjliga färger vid dessa tillfällen, och svart syns bäst utav allihop.
                      does it smell like bitchslap? 'cos that´s what i´m cooking'

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Metamera, 2025-03-11, 21:46
                      12 svar
                      640 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg jimmy85
                      av jimmy85

Startad av efc__, 2025-06-04, 14:25
                      9 svar
                      496 visningar