Då måste jag ju fråga hur långt ifrån larmen du sov om det var totalt omöjligt att höra...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fox EOS-R vs DELKIM Plus TXi
Collapse
X
-
Det jag kan tänka mig ha hänt är att backleadet på nått sätt trasslet in sig eller lagt sig runt en näckrosrot eller nått annat på botten, och sen när fisken tagit upp betet hade linan slakat ända fram till backleadet, men inte ända upp till spöet och larmet. För fisken hade gått snett emot mig men hangern hängde likadant på morgonen som kvällen innan.Ursprungligen postat av andrease Visa inläggSåklart måste ju något kunna göras bättre om du inte hör dina larm, eller det tycker du inte? Men som sagt så skiter jag mest i vilket men du måste ju kunna erkänna att du skulle kunna gjort något annorlunda om du nu inte hörde dina larm.
LuDDan: Det lät märkligt det där, hur hade du laggt ut backleadsen som du tror skulle kunnat påverka?
Inte bara så att du "missat" med linan? Annars borde det ju omöjligtvis kunna låta bli att pipa om larmet fungerar och linan ligger som den ska när en fisk drar tvärs över sjön.
Kommentera
-
Skönt att kunna ställa in känsligheten så man slipper hålla andra fiskare och sig själv vaken en hel natt då det blåser.Ursprungligen postat av Swedish-Pro Visa inläggKöp micron M . . jag menar va mer behövs än att larmet är vattentätt och piper när det hugger?
Kommentera
-
Andrease,Jag sov väl kanske 10m ifrån efersom jag inte kunde ha tältet längre ner.
Jaja vad ska man mer säga,hänt har hänt.
Åter till topic.Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Tofft Hilding, 2026-04-08, 10:28
|
3 svar
176 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg