Bed Chair, 4 el. 6 ben? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bed Chair, 4 el. 6 ben?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bed Chair, 4 el. 6 ben?

Ni som har bed chairs. Och kanske främst ni som haft både sängar med 4 eller 6 ben. Vilka föredrar ni?

Jag har precis köpt en med 6 ben.. vad är fördelarna med fyra ben?... aningen lite lättare viktmässigt, men stabiliteten och komforten måste ju vara betydligt bättre på en "sexbenad".
    På jakt efter 15+

Kommentera

nu när du har tränat så mycket på gym tycker jag du kan klättra upp ett pinhål och ta en 6leggare
      Se till att alltid ha en kortare person som vadar före dig.

Kommentera

jag skulle välja 4 ben om jag köpte ny säng. Jag har en med 6 ben och jag tycker dels att vikten ökar och framförallt så är de mindre sköna att bära. Det blir ju ben på vilken sida man än har emot sig! Stabiliteten är kanske lite bättre men jag fiskar ofta nattpass och då känns det lite onödigt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Von__H Visa inlägg
          jag skulle välja 4 ben om jag köpte ny säng. Jag har en med 6 ben och jag tycker dels att vikten ökar och framförallt så är de mindre sköna att bära. Det blir ju ben på vilken sida man än har emot sig! Stabiliteten är kanske lite bättre men jag fiskar ofta nattpass och då känns det lite onödigt.
          Det är sant som du säger att de är lite klumpigare. Min JRC stealth med 6 ben är dock riktigt lätt. Jag funderar på att köpa ett extraben till min. Som man kan sätta längst ner för att få ännu bättre stabilitet, speciellt när hunden ALLTID tycker bäst om att ligga där det inte finns nåt ben
          gravitate et accuratissime sit virtus

Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Metamera, 2025-03-11, 21:46
          12 svar
          611 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg jimmy85
          av jimmy85

Startad av efc__, 2025-06-04, 14:25
          9 svar
          468 visningar