Ni som har bed chairs. Och kanske främst ni som haft både sängar med 4 eller 6 ben. Vilka föredrar ni?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bed Chair, 4 el. 6 ben?
Collapse
X
-
jag skulle välja 4 ben om jag köpte ny säng. Jag har en med 6 ben och jag tycker dels att vikten ökar och framförallt så är de mindre sköna att bära. Det blir ju ben på vilken sida man än har emot sig! Stabiliteten är kanske lite bättre men jag fiskar ofta nattpass och då känns det lite onödigt.
Kommentera
-
Det är sant som du säger att de är lite klumpigare. Min JRC stealth med 6 ben är dock riktigt lätt. Jag funderar på att köpa ett extraben till min. Som man kan sätta längst ner för att få ännu bättre stabilitet, speciellt när hunden ALLTID tycker bäst om att ligga där det inte finns nåt benUrsprungligen postat av Von__H Visa inläggjag skulle välja 4 ben om jag köpte ny säng. Jag har en med 6 ben och jag tycker dels att vikten ökar och framförallt så är de mindre sköna att bära. Det blir ju ben på vilken sida man än har emot sig! Stabiliteten är kanske lite bättre men jag fiskar ofta nattpass och då känns det lite onödigt.
gravitate et accuratissime sit virtus
Team Gorilla - Karpsektionen .... No Monkey Business
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera