Feeder toppar / Quiver toppar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Feeder toppar / Quiver toppar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Feeder toppar / Quiver toppar

Tjoo!
    Långt till färnametet MEN! Lyckades sabba en av mina toppar på mitt FOX feederspö.... HUR & VAR hittar jag nya??? ZanderMan

Spare tips

I första hand skulle jag höra med den butik jag köpte spöt ifrån. I andra från någon annan som har FOX i sitt sortiment. Butikerna i England har generellt ganska korta beställningscykler från sina inhemska grossister. Det finns några butiker i Sverige som säljer unversiella extra toppar i olika diametrar och styvheter. Mät diametern på dina quivertoppar och hör med någon av dem. Jag vet att t.ex iTackle.se och Metebutiken normalt har sådana på lager.

Lycka till!
    Senast ändrad av benste; 2010-12-29, 07:03.
    Mete framför allt!
    www.Metetorget.com

Kommentera

Gå in här och leta: http://www.fishingspares.co.uk/index.php?cPath=3

Sista utvägen är att kapa och sätta dit Drennans hylsa och köra med deras gängade toppar i fortsättningen.

Kommentera

Tack för snabba svar! Vem är generalagent för FOX i Sverige nu??? Har även provat där jag köpte spöna men icke! Z

Kommentera

Kan bara instämma Billy Clarke / Fishingspares är en av dom bästa butiker jag varit i kontakt med!

Superservice, rimliga fraktkostnader och framförallt fruktansvärt snabba!

Maila och förklara exakt vad du har för spö så undviks misstag. Fox själva har dock en förmåga att strula till det endå.
          sigpic

Kommentera

Billy Clarks är bra att ha att göra med. Mina tre senaste "engelska" köp har gjorts via dem.

Vet inte om det finns någon generelagent för Fox i sverige. Jag tror att de som handlar med Fox tar det via en holländsk agent.
            Mete framför allt!
            www.Metetorget.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Metamera, 2025-03-11, 21:46
            12 svar
            592 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg jimmy85
            av jimmy85

Startad av efc__, 2025-06-04, 14:25
            9 svar
            462 visningar