Vart köper man denna ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vart köper man denna ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vart köper man denna ?

Ribatex hade denna shad men bara som kommande, väntade länge på att den skulle komma hem men plötsligt är den borta från deras hemsida. Men den borde gå att hitta hos någon annan. Har gått igenom ALLA webshopar jag känner till utan framgång, men den kan ju finnas i någon fysisk butik.

Någon som vet och gärna om någon har synpunkter efter att provat den ?

Ser ju onekligen väldigt het ut

Click image for larger version

Name:	Illex-dexter-shad-250-rudd.jpg
Views:	1
Size:	77,4 KB
ID:	1816835
    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Jag har också kollat efter den där utan framgång... Men söderjiggen kommer i typ den färgen!

http://www.reverbnation.com/burnout28

Kommentera

Det är splash som krånglar lite med leveranserna till dom Svenska handlarna tyvärr, jag var väldigt sugen på den jag med
      Men jag köpte lite kräftor från Ribatex istället som jag ska ha till abborre och som trailer på större spinnerbaits
      Hade nästan glömt hur befriande det är att fiska, bra skit helt klart !!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Kipp Visa inlägg
        Det är splash som krånglar lite med leveranserna till dom Svenska handlarna tyvärr,
        Okej, då lär man inte hitta den i någon annan butik heller, synd. Men jag drar iväg ett mess till Ribatex och hör om dom vet något. Det har redan blivit lite annat istället och den där söderjiggen ska det nog bli några av också.

Kolla denna:
        Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Fick svar från Ribatex idag så förhoppningsvis kommer den in så småningom.

Hej Anders, vi kommer att få in dessa jiggar vi beställde en stor förorder hos Splash och blev informerade i samma veva att alla varor kommer in till oss i februari 2013. När det väl kom varor så fanns inte dessa med och vi ringde och kollade upp detta, och fick som svar att dessa kommer i maj 2013. Vi är naturligtvis oerhört besvikna på Splash och vi har legat på och visat vår frustration. Vi tog bort dom för att kunder inte skulle kunna handla dessa modeller och vänta så länge.

Med vänliga hälsningar /Sasko

Ribatex AB
          Siktgatan 2
          16250 Vällingby
          Tel: +46(0)8-385400
          Mail: info@ribatex.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57
          25 svar
          3 326 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Chrispenborn  
          Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02