Söker efter blade jigs men hittar inga bland djungeln på aliexpress. Någon som hittat några?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"Kinaskit" - Recensionstråd
Collapse
X
-
Beställde det här spöt på Söndagen, fick det levererat till dörren på Fredagen. Sjukt snabb leverans.
Kommentera
-
Hej.
Har läst igenom denna tråd ett par gånger då jag är på jakt efter en lämplig multirulle att kasta jerk- och gummibeten med. Har aldrig tidigare kastat med multirulle, så skulle behöva lite hjälp. Hoppas någon vänlig själ har tid att hjälpa mig. Ska dock tilläggas att ett passande spö hade jag tänkt att köpa på hemmaplan.
Jag hade tänkt att använda beten med en vikt på typ 30-50g:
Så till multirullen då. De jag har kikat på är:
Skulle någon av dessa rullar passa mina önskemål, eller är jag helt ute och cyklar. Är dessa två tänkt för större beten?Senast ändrad av Tapedeck; 2014-10-06, 18:45.
Kommentera
-
Grymt pris om det är ett äkta Veritas, men de tillverkas väl i Kina så kanske inte helt otroligt. Lägg gärna upp lite bilder på rullfäste, ringar, m.m.Ursprungligen postat av laaaa Visa inläggBeställde det här spöt på Söndagen, fick det levererat till dörren på Fredagen. Sjukt snabb leverans.
http://www.aliexpress.com/item/Free-...024596277.html
Kommentera
-
Finns bilder på ringar och rullfäste på länken jag postade. Kommer inte åt bilderna jag tog med mobilen, så jag kan lägga upp dom här. Har väldigt svårt att tro att det skulle vara en kopia.Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inläggGrymt pris om det är ett äkta Veritas, men de tillverkas väl i Kina så kanske inte helt otroligt. Lägg gärna upp lite bilder på rullfäste, ringar, m.m.
Kommentera
-
hur känns spöet då?Ursprungligen postat av laaaa Visa inläggFinns bilder på ringar och rullfäste på länken jag postade. Kommer inte åt bilderna jag tog med mobilen, så jag kan lägga upp dom här. Har väldigt svårt att tro att det skulle vara en kopia.
jag har uppmärksammat att på flertalet av kopiorna så syns tydliga spår efter limrester, och stål/metall partier är ofta i färgad plast istället. om nu spöet är äkta så är det ju rena kapet!My wife says she is gonna leave me if i go fishing one more time,
lord how i will miss that woman...
Kommentera
-
Ja, skulle vara kul att höra mer om spöet. Butikerna i USA säljer ju vissa Veritas för 70 USD, så det kan säkert vara ett reko spö, ett parti som ej blivit sålt helt enkelt??
Ursprungligen postat av laaaa Visa inläggFinns bilder på ringar och rullfäste på länken jag postade. Kommer inte åt bilderna jag tog med mobilen, så jag kan lägga upp dom här. Har väldigt svårt att tro att det skulle vara en kopia.
Kommentera
-
Har plockat isär Trulinoyan du länkar till och kan säga att den är mycket plastig samt att magnetbromsen inte innehöll magnetskivan och fyllde då ingen funktion mer än utseendemässigt. rullarna funkar säkert att kasta tunga beten >50g ett tag men, räkna inte med några underverk för dem pengarna bara, silver max håller längre på sin sikt om man nu vill satsa på budget.Ursprungligen postat av Tapedeck Visa inläggHej.
Har läst igenom denna tråd ett par gånger då jag är på jakt efter en lämplig multirulle att kasta jerk- och gummibeten med. Har aldrig tidigare kastat med multirulle, så skulle behöva lite hjälp. Hoppas någon vänlig själ har tid att hjälpa mig. Ska dock tilläggas att ett passande spö hade jag tänkt att köpa på hemmaplan.
Jag hade tänkt att använda beten med en vikt på typ 30-50g:
Så till multirullen då. De jag har kikat på är:
Skulle någon av dessa rullar passa mina önskemål, eller är jag helt ute och cyklar. Är dessa två tänkt för större beten?My wife says she is gonna leave me if i go fishing one more time,
Kommentera
-
Någon som har ett hum om hur stor chans det är att denna skulle vara äkta?
Shimano Citica
My wife says she is gonna leave me if i go fishing one more time,
Kommentera
-
Förmodligen äkta då prisnivån verkar vara den samma som för amerikanska nätshoppar, iaf vid en snabb koll.Ursprungligen postat av celtic Visa inläggNågon som har ett hum om hur stor chans det är att denna skulle vara äkta?
Shimano Citica
http://www.aliexpress.com/item/Origi...399467297.html
Samma rulle finns också på amazon för ett lägre pris. $123
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57
|
25 svar
3 324 visningar